csbaz
Üye
Glamour s6 v4 romunu kuracağım hocam.Hocam hangi romu kuracaksiniz ayri ayri romlari kuralimda burdakilerede bilgi verelim dimi
Glamour s6 v4 romunu kuracağım hocam.Hocam hangi romu kuracaksiniz ayri ayri romlari kuralimda burdakilerede bilgi verelim dimi
Tema olayı çok kötü olmuş [emoji21] İmei ile ilgili problem yoksa tamam ya kullanılırGlamour Romu kurdum ben çok stabil değil gördüğüm hataları yazayım parmak izi çalışmıyor hava uygulaması hata veriyor telefon kısmında arama ile ilgili seçeneklerde hata veriyor bugün telefonda tapatalk da mesaj yazarken kendi kendine kapandı defalarca yaptı bunu halbuki temiz kurulum yapmıştım gördüklerim bunlar ha bide tema lar ülkenizde desteklenmiyor diye bi hata veriyor
Ben temasi icin rom kuracagimdan dolayi glomerius kurmayacagim demekki baska 1-2 tane daha var onlari deneyeyimTema olayı çok kötü olmuş [emoji21] İmei ile ilgili problem yoksa tamam ya kullanılır
Farklılık olsun biraz iyidir.@~N.A.W.Y~ etiketlemek için kopyala yapıştır yapmıştım şimdi ki çok ucuz olmamış mı sanki?@PriZm ?

Hocam link koyabilirmisiniz ? Ben bulamadım da.Tema içinde binh24 fix dosyası paylaşmış
Kendi romu artık eskidi.Touchwizin yenisi verilmedi hala.note4ün kendi romu kötü mü ki
Lolici nasılben de değiştirmeyi düşünüyordum ama çoğu kişinin bana jelly demesine alıştım
bf4 de bile adım jellybeanci
eğer değiştirecek olursam çok güzel bi isim buldum burda yazamam çünkü herkes tarafından kullanılabilecek orijinal bi şey onun için kendime saklıyorum
bence Nawy daha güzeldi
yok ya bence kalsın böyle 4.1.2 sürümünü hatırlıyorum senin ppyi görünce o jelibonlari sağa sola atmalar aklıma geliyor 
