SAMSUNG GALAXY NOTE 4 KULLANICI KULÜBÜ

Sponsorlu Bağlantılar

csbaz

csbaz

Üye
Sana katılıyorum kardeşim. Telefonu aktif olarak kullanan birisiyim. Neredeyse günde iki kez sarj ediyorum. Bu normal mi sence?
Güç koruma modunda kullanmıyorsan, parlaklığın sonuna kadar açıksa,3G açıksa normaldır ama;Güç koruma modundaysan parlaklığın kısıksa ve wifiden kullanıyorsan normal değildir.
 


Ferzan

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi
5.1.1'i Yükleyen birisi kameradaki ağır çekim modunda düzelme olup olmadığını yazabilirmi?
Ağır çekim modunda ekran sürekli dalgalı oluyordu bu sorundan bahsediyorsan aynı sorun devam ediyor
 
  • Beğen
Tepkiler: ~N.A.W.Y~

furkanhoca55

Üye
İlk dediklerinin hepsini yapıyorum ☺ peki etkin programları sağlıklı bir şekilde nasıl kapatabilirim.
 
csbaz

csbaz

Üye
İlk dediklerinin hepsini yapıyorum ☺ peki etkin programları sağlıklı bir şekilde nasıl kapatabilirim.
O zaman şarjın gitmesi çok normal.Etkin programlar görev yöneticisinden rootun yoksa normal sonlandırabilirsin ama gene çalışırlar bir işe yaramaz yaptığın.Root atarsan çalışmalarını engelleyen birtakım programlar var root izni isteyen,onları kullanırsın.
 
PriZm

PriZm

Üye
Ağır çekim modunda ekran sürekli dalgalı oluyordu bu sorundan bahsediyorsan aynı sorun devam ediyor
Tam olarak bahsettiğim oydu. Lollipop ile 120 fps gerçek ağır çekim modunu Note 4'den çıkardılar S6'yı da gerçek 120-240 fps + ses kaydı yapabilen telefon olarak tanıttılar. Ne taktik ama :)
 
Son düzenleme:
csbaz

csbaz

Üye
Tam olarak bahsettiğim oydu. Lollipop ile gerçek 120 fps gerçek ağır çekim modunu Note 4'den çıkardılar S6'yı da gerçek 120-240 fps + ses kaydı yapabilen telefon olarak tanıttılar. Ne taktik ama :)
Welkam tu samsung
 
tugrul_27

tugrul_27

Üye
Bende devamlı disiradayim ve 3g devamlı açık parlak lık eksi 3 te ve günde iki kez şarja takıyorum ve bu beni sinir ediyo keşke note 4 almasaydım 3200 mah batarya bir gün gitmiyor tel rootlu greenify kurulu gereksiz uygulamalar sistem den silindi face WhatsApp Vs buna rağmen batarya bi gün gitmiyor
 
csbaz

csbaz

Üye
Bende devamlı disiradayim ve 3g devamlı açık parlak lık eksi 3 te ve günde iki kez şarja takıyorum ve bu beni sinir ediyo keşke note 4 almasaydım 3200 mah batarya bir gün gitmiyor tel rootlu greenify kurulu gereksiz uygulamalar sistem den silindi face WhatsApp Vs buna rağmen batarya bi gün gitmiyor
3g şarjı sömürür bu normal.Açık tutma ve güç koruma moduna al 1 günü de aşarsın.
 
tugrul_27

tugrul_27

Üye
Root olmuyor bilginize
 
csbaz

csbaz

Üye
Sammobile de mobilden indirmem lazım da account istiyo düz şekilde nasıl indirecem la
 
androtik12

androtik12

Üye
Arkadaşlar bende indirdimde bu 4 dosyalı neden tek değil acaba? Tek dosyalı olanlarla arasında bi fark var mı acaba ?
Sammobile de mobilden indirmem lazım da account istiyo düz şekilde nasıl indirecem la
Önceki sayfada ferzan direk linkini verdi ordan indir
 
csbaz

csbaz

Üye
Arkadaşlar bende indirdimde bu 4 dosyalı neden tek değil acaba? Tek dosyalı olanlarla arasında bi fark var mı acaba ?

Önceki sayfada ferzan direk linkini verdi ordan indir
4 ile tek arasında fark yoktur.Sonlarındaki kısaltmalara göre dizip flashlıcaksın.
 
csbaz

csbaz

Üye
Beyler n910c olarak gözüküyür iyi güzel hoş cq ya nasıl dönüştürülebilir acaba ? Kurmadım daha sonra kuracam pc şuan yok kafama takıldı ondan soram dedim [emoji16]
 

T.serdar

Üye
Beyler n910c olarak gözüküyür iyi güzel hoş cq ya nasıl dönüştürülebilir acaba ? Kurmadım daha sonra kuracam pc şuan yok kafama takıldı ondan soram dedim [emoji16]
N910cq ile n910c ayni
 

T.serdar

Üye
buradan bakabilirsiniz dosyalar var
 
Ferzan

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi
Android 5.1.1 polonya romu dün yükledim 3g açık mobil veri açık facebook WhatsApp gibi sosyal ağlar yüklü ve aktif durumda gece 00:45 te uyudum şarj %64 idi sabah 7:30 da uyandım %60 seviyesine inmiş nasıl sizce?
 

Ekli dosyalar

T.serdar

Üye
Android 5.1.1 polonya romu dün yükledim 3g açık mobil veri açık facebook WhatsApp gibi sosyal ağlar yüklü ve aktif durumda gece 00:45 te uyudum şarj %64 idi sabah 7:30 da uyandım %60 seviyesine inmiş nasıl sizce?
Burada verilen linktenmi yukledin? 4 parcali olandanmi yani
 


Üst Alt