csbaz
Üye
Güç koruma modunda kullanmıyorsan, parlaklığın sonuna kadar açıksa,3G açıksa normaldır ama;Güç koruma modundaysan parlaklığın kısıksa ve wifiden kullanıyorsan normal değildir.Sana katılıyorum kardeşim. Telefonu aktif olarak kullanan birisiyim. Neredeyse günde iki kez sarj ediyorum. Bu normal mi sence?

