SAMSUNG GALAXY NOTE 4 KULLANICI KULÜBÜ

Sponsorlu Bağlantılar

Ferzan

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi
note 4 türkiye modelinde 4G desteği var mı ? yoksa almayacağım mesela note 3 türkiye modelinde yokmuş normalde varmış bunda durum nedir?
note4 sm-n910cq resmi türkiye modelinde 4g var
 
  • Beğen
Tepkiler: T.serdar


msyxcm

Üye
note4 sm-n910cq resmi türkiye modelinde 4g var

tamam sağolun peki bu lte-a mı yoksa lte mi yani 4gsi hızlı mı. aslında bunun pek önemi yok ama merak ettim bir de cq değilde fq okudum sanki kodunu siz eminsiniz değil mi

cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim
 
  • Beğen
Tepkiler: T.serdar

T.serdar

Üye

Arkadaslar bu dosyayi indiriyorum su an nasil flashlicam odinle
 
Ferzan

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi
tamam sağolun peki bu lte-a mı yoksa lte mi yani 4gsi hızlı mı. aslında bunun pek önemi yok ama merak ettim bir de cq değilde fq okudum sanki kodunu siz eminsiniz değil mi

cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim
150 mbps ye kadar destekler
 
csbaz

csbaz

Üye
note 4 türkiye modelinde 4G desteği var mı ? yoksa almayacağım mesela note 3 türkiye modelinde yokmuş normalde varmış bunda durum nedir?
Var n910h hariç tüm modellerde var.
 
csbaz

csbaz

Üye
tamam sağolun peki bu lte-a mı yoksa lte mi yani 4gsi hızlı mı. aslında bunun pek önemi yok ama merak ettim bir de cq değilde fq okudum sanki kodunu siz eminsiniz değil mi

cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim
Lte kardeş
 
csbaz

csbaz

Üye
Nasil flashlarim dosyayi inmesine 10 dk var cihaz root+cwm yuklu
Odin modda aç rom eğer tek parçaysa ap ye koy,eğer 4 perçaysa dosyaların sonundaki bp ap vs. kısaltmalara göre yerleştir flashla bitti
 

furkanhoca55

Üye
Arkadaşlar 5.0.2 de şarj durumunu nedir?
 

furkanhoca55

Üye
5.0.1 pardon. Şu anda mevcut olan için soruyorum.
 

T.serdar

Üye
Odin modda aç rom eğer tek parçaysa ap ye koy,eğer 4 perçaysa dosyaların sonundaki bp ap vs. kısaltmalara göre yerleştir flashla bitti
Root cwm gidermi bir bilgin varmi?
 
csbaz

csbaz

Üye
Root cwm gidermi bir bilgin varmi?
Heps gidecek 5.1.1 e uygun varmıdır onu bilemem.Sen en iyisi kurmadan önce bi xda dan italyanın yada polonyanın konularına baj o ülkerlerde n910c var onlar kurmuşsa sende kurarsın.
 
PriZm

PriZm

Üye
5.1.1'i Yükleyen birisi kameradaki ağır çekim modunda düzelme olup olmadığını yazabilirmi?
 

furkanhoca55

Üye
4.4.4 e göre kötü.Güç koruma modunda anca güzel bir saat alabiliyorsunuz.
Sana katılıyorum kardeşim. Telefonu aktif olarak kullanan birisiyim. Neredeyse günde iki kez sarj ediyorum. Bu normal mi sence?
 


Üst Alt