SAMSUNG GALAXY NOTE 4 KULLANICI KULÜBÜ

Sponsorlu Bağlantılar

PriZm

PriZm

Üye
Onu görmedim. Gerçi olsada birşey değişmiyor ne N910F'e ne de N910C'ye yüklenemiyor.
 
Son düzenleme:


Ferzan

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi


 
  • Beğen
Tepkiler: azsxd ve Tmr16

latf

Üye
Arkadaşlar merhaba :) Note 4e root yapmadan whatsapp plus yukleyemezmiyim yaa?
 

latf

Üye
Bansiz sürümleri de var.. önceki telefonda 1 sene falan kullandım ban yemeden.. bunda whatsappı kaldiramiyorum maalesef :(
 
azsxd

azsxd

Üye
Note 4 ten note 5 e geçecek varmı.
 
azsxd

azsxd

Üye
Tema ve kalem tasarım güzelde harici sd kart takılmaması ben üzdü.ordan -1 aldı [emoji20]
 
PriZm

PriZm

Üye
Note 4 ten note 5 e geçecek varmı.
Upgrade için hiçbir önemli neden yok. Hatta bazı kullandığım özellikler azaltıldığından benim için downgrade bile sayılır.
 
  • Beğen
Tepkiler: azsxd

latf

Üye
Note 5 deki tema note 4e gelmicekmis.. ayrıca tema desteğini de vermiceklermis.. verseler biseyleri eksilir sankii
 
  • Beğen
Tepkiler: azsxd

msyxcm

Üye
Ben şuan lg g2 kullanıyorum yeni bi telefon alacağım g4 düşünüyordum ama daha önce amoled ekran kullandığım için ıps lcd ekranı sevmiyorum çok soluk ve cansız geliyor.amoled ekranı da sadece samsung kullanıyor bu durumda s6,s5 veya note4 seçenekleri var siz ne dersiniz?
 
byAndroid

byAndroid

Üye
Ben şuan lg g2 kullanıyorum yeni bi telefon alacağım g4 düşünüyordum ama daha önce amoled ekran kullandığım için ıps lcd ekranı sevmiyorum çok soluk ve cansız geliyor.amoled ekranı da sadece samsung kullanıyor bu durumda s6,s5 veya note4 seçenekleri var siz ne dersiniz?
S6 edge plus, note 5, s6 vs. Bu serileri öneririm devrim nitelikte
 
  • Beğen
Tepkiler: Luck Star
Luck Star

Luck Star

Üye
ben de g2 kullanıyorum ama s6 geçtim sonra s6 edge ile takas ettim. hız olarak farkı oyuna girerken falan anlarsın sadece geriye ekran, kasa, kalite farkı kalıyor elindeki hissi için bile alınır anca g2 de kötü değil ha ekran için diyorsan illa arkadaşın dediği gibi s6 gibi kasayı kullanan samsung modeli almalısınız. amoled olarak Nexus 6 ve Motorola droid one var ama tavsiye etmem amoled alacaksan samsung..
 
  • Beğen
Tepkiler: msyxcm
PriZm

PriZm

Üye
Ben şuan lg g2 kullanıyorum yeni bi telefon alacağım g4 düşünüyordum ama daha önce amoled ekran kullandığım için ıps lcd ekranı sevmiyorum çok soluk ve cansız geliyor.amoled ekranı da sadece samsung kullanıyor bu durumda s6,s5 veya note4 seçenekleri var siz ne dersiniz?
Note 4.
 
  • Beğen
Tepkiler: msyxcm
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Ben şuan lg g2 kullanıyorum yeni bi telefon alacağım g4 düşünüyordum ama daha önce amoled ekran kullandığım için ıps lcd ekranı sevmiyorum çok soluk ve cansız geliyor.amoled ekranı da sadece samsung kullanıyor bu durumda s6,s5 veya note4 seçenekleri var siz ne dersiniz?
S-PEN'in dahil olduğu listede alternatif olmaz.
 
  • Beğen
Tepkiler: Jelly Beanci

msyxcm

Üye
s6 almak istemiyorum çünkü çıkmayan batarya ve olmayan hafıza kartı nedeniyle sıkıntı çektim zaten g2de
nexus ve motorola almam motorola yaşıyor mu ya daha
kesin s6 alırım diyordum çünkü gerçekten hoş duruyor filan ama 32 gbta bile 23 gb yer kalıyormuş yani ben bu telefonu uzun kullanacağım bana yetmeyebilir o yüzden şuan vazgeçti gibi s6 veya note5 vsden
note 4ün bi sorunu var mı acaba? mesela g2de en sevmediğim şey çamur gibi olan 2 megapiksel ön kamerası note 4 ön kamera nasıl
bu arada s6 edge plus edge veya note 5 alacak bütçem yok zaten 2600 lira filan onlar
 

T.serdar

Üye
Merhaba arkadaslar benide yazin note 4 beyaz
 

T.serdar

Üye
Arkadaslar root attim cihaza 1 hafta oldu android 5.0.1 var cwm kurmak istiyorum acaba cwm recovery mi yoksa twrp mi kurayim?
 


Üst Alt