wwwhmz
Üye
olur muNeye dayanarak olmaz?
olur muNeye dayanarak olmaz?
Benim cihaz sm-n910cq ve Rusya romunu sammobile den indirip odin ile yüklemişim hiçbir sıkıntı yok ama bu işleri bilmiyorsan iyice araştır nasıl kuracağınıolur mu
N910f için cm 12.1 custom romunu ve 5.1.1 rusya stock tavsiye ederimBende N910F modeli var.. Hangi Customromu tavsiye edersiniz..
Odin moda aldığında da cihaz n910c yazıyor.Heryerde n910 c olarak geçiyor cihaz Q takısı 0 gibi etkisizdir.Neye dayanarak olmaz?
Sammobileye girerek bulabilirsin mobildeyim şuandaCm12.1 güzel hoş ama stock kamera çok hoşuma gidiyor malesef o yok cyanogende.. Rusya stock 5.1.1 için link verebilir misin
Rusya 5.0.1 kurulu bendeCm12.1 güzel hoş ama stock kamera çok hoşuma gidiyor malesef o yok cyanogende.. Rusya stock 5.1.1 için link verebilir misin
5.1.1 n910f için var onu yüklrsin arkadaş bizde cq var :/Rusya 5.0.1 kurulu bende
gözünle görebiliyor musunbeyaz nokta neyin nesi ?
Hayır kamerada öle çıkıyogözünle görebiliyor musun
Sensor o sorun değilHayır kamerada öle çıkıyo
Resim gözükmüyor ?s-pen ile çizdim![]()
şimdi gözüküyorResim gözükmüyor ?
gozukuyoResim gözükmüyor ?
Hayır programın açık olması lazımNote 4 te ekranı normal kullanım esnasında da evdeki tv ye baglayabiliyor muyuz?
