Hayırlısı be gülümNote edge için başladıysa 1 haftayı bulmaz Note4 için başlaması
Aylardır o sıkıntıyı çekiyorum tek çarem servise verecem içini açacaklar kamerayı değiştirecekler ve berbat bir şekilde tekrar montajını yapacaklar...Bir kaç yerde kamerayı ilk açtığında odaklama sorunuyla karşılaşanları gördüm, ileri geri 1-2 kere sallayınca düzeliyor arkadaşlar.![]()

Yok sıkıntı olmaz kaç aydan beri kullanıyorumN910CQ modeline N910C romu kursam sıkıntı olur mu?
Note4'ün ta kendisi buDeğer mi değmez mi tartışılır ama meraklısına
Haber - Samsung Galaxy Note 5'in Görselleri Çıktı! - MaxiCep
Emin misin?Note4'ün ta kendisi bu


çok tipsiz.Emin misin?
Note 5
Note 4
Bence aynısı değil.![]()
Çerçeve minimuma inmiş, tuş yuvarlatılmış. Kenarlarda Note 3'e dönülmüş daha oval. Bence neden bu olmasın? Üst segmentte ancak bu kadar ince çerçeve yer alır diye düşünüyorum.Note 4 ile bire bir görünmüyor ama note5 de değildir
APBeyler bir siteden 4.4.4 polonya romu indirdim, içinden tek dosya çıktı odinden hangi bölümünü işaretlemem lazım?
BL? AP? CSC?
Teşekkürler
OlmazN910CQ modeline N910C romu kursam sıkıntı olur mu?
Neye dayanarak olmaz?
