SAMSUNG GALAXY NOTE 4 KULLANICI KULÜBÜ

Sponsorlu Bağlantılar

wwwhmz

wwwhmz

Üye
Bir kaç yerde kamerayı ilk açtığında odaklama sorunuyla karşılaşanları gördüm, ileri geri 1-2 kere sallayınca düzeliyor arkadaşlar. :ehe
 


vahitceylan135

vahitceylan135

Üye
Bir kaç yerde kamerayı ilk açtığında odaklama sorunuyla karşılaşanları gördüm, ileri geri 1-2 kere sallayınca düzeliyor arkadaşlar. :ehe
Aylardır o sıkıntıyı çekiyorum tek çarem servise verecem içini açacaklar kamerayı değiştirecekler ve berbat bir şekilde tekrar montajını yapacaklar...
 
wwwhmz

wwwhmz

Üye
N910CQ modeline N910C romu kursam sıkıntı olur mu?
 
Luck Star

Luck Star

Üye
Farklı rom kurmayın elinizde patlar. Note 3 için Rusya rom kurmuş geldi telefon mahvolmuş
 
wwwhmz

wwwhmz

Üye
5.0.1 den 4.4.4 e dönücem
 
Ferzan

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi
Note 4 ile bire bir görünmüyor ama note5 de değildir
 
Luck Star

Luck Star

Üye
Böyle bile benzemiyor eline alınca alırsın :) s6 hissi verecek ama daha büyük.
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Note 4 ile bire bir görünmüyor ama note5 de değildir
Çerçeve minimuma inmiş, tuş yuvarlatılmış. Kenarlarda Note 3'e dönülmüş daha oval. Bence neden bu olmasın? Üst segmentte ancak bu kadar ince çerçeve yer alır diye düşünüyorum.
 
wwwhmz

wwwhmz

Üye
Beyler bir siteden 4.4.4 polonya romu indirdim, içinden tek dosya çıktı odinden hangi bölümünü işaretlemem lazım?
BL? AP? CSC?
 
Tmr16

Tmr16

Üye
Bende N910F modeli var.. Hangi Customromu tavsiye edersiniz..
 


Üst Alt