SAMSUNG GALAXY NOTE 4 KULLANICI KULÜBÜ

Sponsorlu Bağlantılar



PriZm

PriZm

Üye
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N ve Ferzan
PriZm

PriZm

Üye
Kullanmak için değil kenarda bulunsun bir tane AOSP :D
Snapdragon versiyonunun zararlarını sayarsam eğer Note 5 çıkınca büyük ihtimal Exynos çipseti ile geleceğinden Snapdragon modeline frameworkü portlamak çok daha zor olacaktır. Exynos tabanlı Note 4 bu konuda daha şimdiden avantajlı. %100 port S6 Edge romu bile var.
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Snapdragon versiyonunun zararlarını sayarsam eğer Note 5 çıkınca büyük ihtimal Exynos çipseti ile geleceğinden Snapdragon modeline frameworkü portlamak çok daha zor olacaktır. Exynos tabanlı Note 4 bu konuda daha şimdiden avantajlı. %100 port S6 Edge romu bile var.
Valla benim Note 3'ün snapdragonda S6 full port var Exynosta o bile yok.
 
PriZm

PriZm

Üye
S6 kamera portu varmı?
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Olamaz demedim zaten. Sadece Exynos'dan Snapdragon'a portlamak çok daha zor olur geliştiriciler için.
Aslında gayet güzel fakat odaklamaya uzun basılı tutunca durduruluyor. Daha sonra girmiyor yani açtığında odakalama uzun basarsan bitti kamerq uygulaması çöktü:D
 
PriZm

PriZm

Üye
Aslında gayet güzel fakat odaklamaya uzun basılı tutunca durduruluyor. Daha sonra girmiyor yani açtığında odakalama uzun basarsan bitti kamerq uygulaması çöktü:D
Uzun basılı tutunca pozlama ve odağı basılı tuttuğun noktaya birkaç saniyeliğine kilitliyor. Oldukça güzel bir özellik Note 4 de foto çekerken genelde hep kullanıyorum. Ancak durduruldu hatası vermesi ilginç olmuş.
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Uzun basılı tutunca pozlama ve odağı basılı tuttuğun noktaya birkaç saniyeliğine kilitliyor. Oldukça güzel bir özellik Note 4 de foto çekerken genelde hep kullanıyorum. Ancak durduruldu hatası vermesi ilginç olmuş.
Bak yav :S port yok dedim ertesi gün port çıktı :D :zzz:
 
hasan3472ty

hasan3472ty

Üye
Canlar not 4 çok mu ağır . Ileride 4 düşünüyorum. Belli ki not 5 cacık olacak sd yok pil yok
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Canlar not 4 çok mu ağır . Ileride 4 düşünüyorum. Belli ki not 5 cacık olacak sd yok pil yok
4300mAh pil dikkate alınmayacak gibi değil bence. Note 4 3'e göre biraz daha ağır. Genel olarak ağır sayılmaz.
 
omursevim

omursevim

Üye
Bana lolipop gelmiş ispanya romunu kurdum ona geldi simdi N910H kullanìyorum
Ve bence kurmayın ben 4.4 e geri döndüm çok fena şarj yiğiyor. 4.4 çok güzel arasındaki fark dağlar kadar
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
csbaz

csbaz

Üye
Bana lolipop gelmiş ispanya romunu kurdum ona geldi simdi N910H kullanìyorum
Ve bence kurmayın ben 4.4 e geri döndüm çok fena şarj yiğiyor. 4.4 çok güzel arasındaki fark dağlar kadar
Biraz kaba duruyor 4.4.4 onun haricinde şahane.Pil kullanımı muhteşem ötesi zaten.Lollipop 5.1.1 de ramı 1.3 gb kullanıyormuş hayırlısı bakalım.
 
Ferzan

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi
Galaxy note edge için 5.1.1 güncellemesi başlamıştır

 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
azsxd

azsxd

Üye
:)
 
Ferzan

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi
Note edge için başladıysa 1 haftayı bulmaz Note4 için başlaması
 
  • Beğen
Tepkiler: FK5896


Üst Alt