SAMSUNG GALAXY NOTE 4 KULLANICI KULÜBÜ

Sponsorlu Bağlantılar

_ardaa

_ardaa

Üye
Kimsede çalışmıyor galiba o özelliklet note 4 lerde ya yok yada sorunlu. Hızlı şarjın bataryaya zararı olmaz heralde ona göre bayaryayı yapmışlardır bu arada 5.0 da şarj daha uzun gidiyor
 


FK5896

FK5896

Üye
Kimsede çalışmıyor galiba o özelliklet note 4 lerde ya yok yada sorunlu. Hızlı şarjın bataryaya zararı olmaz heralde ona göre bayaryayı yapmışlardır bu arada 5.0 da şarj daha uzun gidiyor
yardımcı olduğunuz için teşekkürler. :) 5.0.1'e güncellendikten sonra tekrar deneyeceğim olmadı araştırırım elbet vardır bir çözümü :)
 
_ardaa

_ardaa

Üye
Tek çözüm sunulmuş note 4 hide settings uygulamsı o da işe yaramıyor umarım sen bulursun :)
 
FK5896

FK5896

Üye
Tek çözüm sunulmuş note 4 hide settings uygulamsı o da işe yaramıyor umarım sen bulursun :)
telefonla birkaç gün zaman geçireyim aramaya başlarım. eğer düzeltmeyi başarırsam burada paylaşırım :)
 
Joker

Joker

Emekli Yönetici
O uygulama kitkatta çalışıyordu henüz lollipop desteği yok sanırım.Eğer hala güncelleme almadıysanız uygulamayı deneyebilirsiniz.
 
vahitceylan135

vahitceylan135

Üye
cevabın için çok teşekkürler. videolarını seyrettim bnde öyle bir sorun olmuyor.telefonu sallayınca lens bir yandan diğer yana oynıyor. birde şunu farkettim kamerayı açınca odak için kendi istenilen seviyeye getiriyor.Kapatınca yere doğru tutuyorsam telefonu kamera camına geliyor.Pek anlam veremedim garip geliyor bana böyle bir durum kendini sabitlese her kullanımdan sonra daha iyi olurmuş.
işte bendeki sıkıntı yere doğru tuttuğumda kamera lensinin istenilen seviyeye gelmesi biraz zaman alıyor ama yukarıya doğru tutuyorsam hiç bir sıkıntı yok direk net bir şekilde açılıyor bu yavaşlama neden oluyor bir türlü anlamadım
 
_ardaa

_ardaa

Üye
işte bendeki sıkıntı yere doğru tuttuğumda kamera lensinin istenilen seviyeye gelmesi biraz zaman alıyor ama yukarıya doğru tutuyorsam hiç bir sıkıntı yok direk net bir şekilde açılıyor bu yavaşlama neden oluyor bir türlü anlamadım
Odaklanmayı diyorsan aynı sorun bende de var kamera yere bakarken açtığımda odaklanması uzun sürüyor ama yukarı kaldırınca anında odaklanıyor.
 
vahitceylan135

vahitceylan135

Üye
Odaklanmayı diyorsan aynı sorun bende de var kamera yere bakarken açtığımda odaklanması uzun sürüyor ama yukarı kaldırınca anında odaklanıyor.
ya sonunda bu sitede benimle aynı sıkıntıyı çeken birisine rastladım üstadım daha önce neden konuma cevap vermediniz ya :) bende bu sorun sadece benim telefonumda mı diye kafayı yiyordum:) önceleri proğramsal diye tahmin ediyordum ama sonradan donanımsal olduğunu anladım telefonu servise vermek istemiyorum çünkü içini açıp kamerasını değiştiriyorlar siz bu sorunla ilgili bir araştırma yaptınız mı nasıl çözeceğimizle ilgili bu olay çok canımı sıkıyor acil bir fotoğraf çekmek istediğimde rezil oluyorum
 
_ardaa

_ardaa

Üye
Bende tam emin olamadım kitkat varkende vardı lolipopla da geçmedi donanımsal olma ihtimali yükses o yüzden bende uğraşmak istemediğimden pek üsütne düşmedim. Birde bazı seriler hatalı galiba sensör sorunuda yaşıyorum smart pause ve smart scroll çalışmıyor bende
 
sevinc KARACA

sevinc KARACA

Üye
Benim turkcellden aldigim note 4 é hala güncelle me gelmedi :rolleyes:

Sent from my SM-N910C using MaxiCep mobile app
 
_ardaa

_ardaa

Üye
Adı üstünde güncelleME bu gidişle sizinkilet mayıs ayı ortasını bulur
 
  • Beğen
Tepkiler: sevinc KARACA
manyak_adam

manyak_adam

Üye
Htc ye bile kac.ay evvel geldi samsug savsaklıyo bu işleri
 
  • Beğen
Tepkiler: sevinc KARACA
sevinc KARACA

sevinc KARACA

Üye
Benim turkcellden aldigim note 4 é hala güncelle me gelmedi :rolleyes:

Sent from my SM-N910C using MaxiCep mobile app
 
Anil-D

Anil-D

Üye
20 guydir loli kullaniyom
 
  • Beğen
Tepkiler: sevinc KARACA
_ardaa

_ardaa

Üye
Kimse smart pause yada scroll sensörlerini kullanmıyor mu sorun bizde ni genel mi acaba ?
 

75gkc

Üye
Konunun yeri bu degil biliyorum ama birsey sormak istiyorum galaxy not edge icin türkiye lolipop güncellmemesi ne zman cıkar bilen varmı ?
 
FK5896

FK5896

Üye
Antutu dan 54375 aldim :) daha yuksek puan alan var mi ?
 
vahitceylan135

vahitceylan135

Üye
Kimse smart pause yada scroll sensörlerini kullanmıyor mu sorun bizde ni genel mi acaba ?
kardeş ben o özelliği göremedim ya dolayısıyla test edemedim erişebilirliğin içinde değilmiydi o ayar
 
Tatavaa

Tatavaa

Üye
Arkadaşlar note 4 almayı düşünüyorum fakat cihazın güncelleme yaparken int kullanımında dahi fazlasıyla ısındığından ve şebeke sıkıntısı olduğundan bahsetti birkaç kişi.Böyle bir sorun var mı almalımıyım yardımlarınızı rica ederim.
 
FK5896

FK5896

Üye
Arkadaşlar note 4 almayı düşünüyorum fakat cihazın güncelleme yaparken int kullanımında dahi fazlasıyla ısındığından ve şebeke sıkıntısı olduğundan bahsetti birkaç kişi.Böyle bir sorun var mı almalımıyım yardımlarınızı rica ederim.
O kadar oyun oynamama ragmen neredeyse hic isinmadi isinsa bile cok hissettirmiyor. [emoji4]
 


Üst Alt