Samsung Galaxy Note 2 1000tl

catlax66

Üye
    Konu Sahibi
Samsung Galaxy Note 2 1000tl
arkadaşlar merhaba çok sevdiğim cihazımı mecburiyyetn satmak durumundayım orjinal samsung magazindan alınmadır jelatinsiz hiç kullanmadım kasasinda soyulmalar olmustur pürüzsüz değil sonuçta yalan söyleyecek değilim samsungun orjinal kılıfı harici hiç kullanmadım taşındığımızdan dolayı malesef kutumu ve içeriğindekileri kaybettim sadece telefon orjinal kılıf ve sarj aleti bulunmaktadır ilgilenen arkadaşlar burdan veya catlax66@gmail.com dan yazabilir.
birde unutmadan söyleyeyim cihaz rootludur ama sayaç 0da ve system status offical dir yani garanti içindedir.
 
iphone 4 ile takas düşünürsen 05549185137