arkadaşlar merhaba çok sevdiğim cihazımı mecburiyyetn satmak durumundayım orjinal samsung magazindan alınmadır jelatinsiz hiç kullanmadım kasasinda soyulmalar olmustur pürüzsüz değil sonuçta yalan söyleyecek değilim samsungun orjinal kılıfı harici hiç kullanmadım taşındığımızdan dolayı malesef kutumu ve içeriğindekileri kaybettim sadece telefon orjinal kılıf ve sarj aleti bulunmaktadır ilgilenen arkadaşlar burdan veya catlax66@gmail.com dan yazabilir.
birde unutmadan söyleyeyim cihaz rootludur ama sayaç 0da ve system status offical dir yani garanti içindedir.