Kerim. Üye bigmod' Alıntı: Bilemiyorum işte o konuyu biraz araştırdıktan sonra kesin kararımı vericem. Genişletmek için tıkla ... Tamam.biraz daha düşün bakalım.sorcagın olursa burdayız
bigmod' Alıntı: Bilemiyorum işte o konuyu biraz araştırdıktan sonra kesin kararımı vericem. Genişletmek için tıkla ... Tamam.biraz daha düşün bakalım.sorcagın olursa burdayız
caglar b Üye ya root tamamda rom atmak zorunda degil,biraz stock rom kullan sonra root at sırayla herşey tadını çıkar
ya root tamamda rom atmak zorunda degil,biraz stock rom kullan sonra root at sırayla herşey tadını çıkar
bigmod Üye Konu Sahibi kerim336' Alıntı: Tamam.biraz daha düşün bakalım.sorcagın olursa burdayız Genişletmek için tıkla ... Yardımların için teşekkür ederim.
kerim336' Alıntı: Tamam.biraz daha düşün bakalım.sorcagın olursa burdayız Genişletmek için tıkla ... Yardımların için teşekkür ederim.
bigmod Üye Konu Sahibi caglar b' Alıntı: ya root tamamda rom atmak zorunda degil,biraz stock rom kullan sonra root at sırayla herşey tadını çıkar Genişletmek için tıkla ... Kesinlikle fakat 4.1,4.0 tasarımını beğendim giriş ekranı falan filan artık biraz stock rom sanırsam kendi 2.3.7 ile kullanıcam cok sevmessem denerim bu işlemleri wonder yönünde gidiyor kalbim
caglar b' Alıntı: ya root tamamda rom atmak zorunda degil,biraz stock rom kullan sonra root at sırayla herşey tadını çıkar Genişletmek için tıkla ... Kesinlikle fakat 4.1,4.0 tasarımını beğendim giriş ekranı falan filan artık biraz stock rom sanırsam kendi 2.3.7 ile kullanıcam cok sevmessem denerim bu işlemleri wonder yönünde gidiyor kalbim