kmler
Üye
samsung galaxy ace mesaj sorunu
androide has bişeymi samsunga hasbişeymi bilmiyorum ama 3. mesajdan sonra telefon otomatikman mesaji multimedya mesajına dönüştürüyor. 3.mesajdan sonrasınıda mutimedya ayarları kapalı olduğunu için göndermiyor. tüm ayarları kurcaladım ama bunu düzeltebilecek bi fonksiyon bulamadım. acaba 3. mesajdan sonrasını yazmamı sağlayacak ayarları bilen yada extra bi program ismi bilen varsa yardımcı olabalirlerse sevinirim. şimdiden teşekürler.
