samsung galaxy ace mesaj sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

kmler

Üye
    Konu Sahibi
samsung galaxy ace mesaj sorunu
androide has bişeymi samsunga hasbişeymi bilmiyorum ama 3. mesajdan sonra telefon otomatikman mesaji multimedya mesajına dönüştürüyor. 3.mesajdan sonrasınıda mutimedya ayarları kapalı olduğunu için göndermiyor. tüm ayarları kurcaladım ama bunu düzeltebilecek bi fonksiyon bulamadım. acaba 3. mesajdan sonrasını yazmamı sağlayacak ayarları bilen yada extra bi program ismi bilen varsa yardımcı olabalirlerse sevinirim. şimdiden teşekürler.
 


KayraBey

KayraBey

Üye
Sms programları kullan...
 
mkemalynd

mkemalynd

Üye
Tüm android ler in özelliği heralde. Çözüm: ya Mesajlari kısa tut yada sms programı kullan
 
umutku84

umutku84

Üye
Bence de sms programlarını dene
 

kmler

Üye
    Konu Sahibi
sağolun tşkler
 


Üst Alt