Samsunga özel sanırım. Sms paketi kullanmayanlar için iyi aslında ama karşı tarafta eski telefon varsa sıkıntı olur. Başka bir sms uygulaması kullanabilirsin. Go sms baya iyidir ya da facebook messenger. Hem facebook mesajları hem de normal mesajlar bir arada olur