gksll
Üye
Samsung Galaxy Ace 2 Ekran hakkında bir soru
Arkadaşlar. Yaklaşık 3 haftalık galaxy Ace 2 sahibiyim. Ace 2'nin ekranının gorilla glass olmadıgını öğrendim. telefonu alırken telefoncu ekrana mat koruyucu taktı ücretsiz
Fakat sanki ekran kalitesini Düşürüyor. Tamam parmak izi falan bırakmıyor ama ekranın kalitesini hissedemiyorsunuz.
Sizden öğrenmek istediğim Ekran koruyucuyu çıkarsam ve koruyucusuz kullansam Ekran kolay çiziliyor mu?
Çok titiz birkullanıcı oldugumu ve telefonumu gözümden sakındıgımı bilmenizi isterim.
Tecrübesi olanlar cevaplayabilir mi. Şimdiden teşekkürler.
Fakat sanki ekran kalitesini Düşürüyor. Tamam parmak izi falan bırakmıyor ama ekranın kalitesini hissedemiyorsunuz.
Sizden öğrenmek istediğim Ekran koruyucuyu çıkarsam ve koruyucusuz kullansam Ekran kolay çiziliyor mu?
Çok titiz birkullanıcı oldugumu ve telefonumu gözümden sakındıgımı bilmenizi isterim.
Tecrübesi olanlar cevaplayabilir mi. Şimdiden teşekkürler.
