Samsung Galaxy Ace 2 Ekran hakkında bir soru

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

gksll

Üye
    Konu Sahibi
Samsung Galaxy Ace 2 Ekran hakkında bir soru
Arkadaşlar. Yaklaşık 3 haftalık galaxy Ace 2 sahibiyim. Ace 2'nin ekranının gorilla glass olmadıgını öğrendim. telefonu alırken telefoncu ekrana mat koruyucu taktı ücretsiz:)
Fakat sanki ekran kalitesini Düşürüyor. Tamam parmak izi falan bırakmıyor ama ekranın kalitesini hissedemiyorsunuz.
Sizden öğrenmek istediğim Ekran koruyucuyu çıkarsam ve koruyucusuz kullansam Ekran kolay çiziliyor mu?
Çok titiz birkullanıcı oldugumu ve telefonumu gözümden sakındıgımı bilmenizi isterim.
Tecrübesi olanlar cevaplayabilir mi. Şimdiden teşekkürler.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt