Samsung Galaxy Ace 2 Brick Yardımm !!!!!!!

    Konu Sahibi
Samsung Galaxy Ace 2 Brick Yardımm !!!!!!!
Arkadaşlar ben GT-i8160 kullanıyorum sammobile.com dan çıkan jelly bean güncellemesini kurdum sorunsuz çalıştı sonra root

yapmak için odinden root dosyası kurmuştum ama sanırım eski android (2.3.6) olanını kurmuşum şimdi telefon açılmıyor sadece

download moda alabiliyorum lütfen yardım edin neler yapabilirim
 
İmzamdaki linke tıkla kardeşim
 
İmzamdaki başlıktada sormuşsun cevap verdim bir bak derim
 

ali54st

Üye
ben ace 2 almayı düşnüyorumda çok fazla oyun oynarım oyun peforamnsı iyimi bu telefonun ve kasmalar oluyomu
 
brick olan ace 2 mi garantiye yolladım garatisi olurmu devre dışı mı bırakırlar. sadece adin ile rom yükledim root fln yapmadım.
 
brick olan ace 2 mi garantiye yolladım garatisi olurmu devre dışı mı bırakırlar. sadece adin ile rom yükledim root fln yapmadım.
olur garantisi root atmadıktan sonra çünkü önceden sızıntı kurup geri dönerken brick olanlar gönderdi yaptılar