kardeşim bende bir yerde buldum dene bakalım umarım işine yarar...
klavye kaldırmak isterseniz oyun dosyasını .rar ile açıp meta-inf klasörünün içindeki manifest.mf dosyasını wordpad ile açıp içindekileri silmeden bu kodu kopyala ve oraya yapıstır yaparak klavye kalkar..
MIDlet-Touch-Support: True
UseNativeTextButtons: false
ReverseSoftkeys: true
UseNativeCommands: false
LGE-MIDlet-TargetLCD-Height: 320
LGE-MIDlet-TargetLCD-Width: 240