samsung e250 oyun yükleme program yükleme *resimli

Sponsorlu Bağlantılar

Burak_Özkes

Burak_Özkes

Üye
anlamadım
 


mustxmust

Üye
softick ppp yi kullanamıyorum anladım lütfen acil cevap verin
 
KayserYLee

KayserYLee

Üye
Paylaşım Guzel ama Ben Oyunu yuklerken Yükleme Hatası dio o nasıl olacak bi Bilgin Varmı kardes..

--------------- Ekleme ---------------

Paylasım Guzel... ama herşeyi yapıom son aşamasında java yı yuklerken Yükleme hatası dio bi bilgin varmı kardes..
 

demir1020

Üye
usb miş loo :D
 

cep__ci

Üye
Teşekkürler... yararlı bilgiler için..
 

arifkırhan

Üye
nbr top tolulugu
 

28284141

Üye
teşekkürler
 

hhjkfgh

Üye
ya arklar benim telefon usb le baglanmıo bellek kartı baglanıo buna bi cözüm yokmu ?
 

fat304h

Üye
bluetooth programını açın demişsin XP için bluetooth programını bana gönderirmisin ??
 
tatak39

tatak39

Üye
Guzel paylasım. ama hepsini yapıorum sonunda oyunu yuklerken yukleme hatası dio :S neden acaba..?
 

19omer

Üye
bazı resimlerin link'i ölü yenilerseniz bende bir deneyim...
 

memoburak

Üye
kardeş bende bluetooth yok bilgisayarda napcam?
 
alperen2626

alperen2626

Üye
saol kardeş elğne sağlık
 
macman

macman

Üye
güzel anlatım ahbap eywallah
 

dodlez

Üye
ilgililer şu fotolari yenilermisiniz bazilarini açmadida bende yapamadim
 

masku

Üye
olmuyooo
 
kılıçkol

kılıçkol

Üye
aga ben bunları yapıyorum ama yüklemiyor yükleme hatası diyor ne etcez?

--------------- Ekleme ---------------

cvp yazmayı unutma !
 

aybars96

Üye
Ya benim bilgisayrda yüklü olan ppp programı telefonu bulmuyo bağlanmıo ne yapmam lazım

--------------- Ekleme ---------------

YHA BU KONUYLA İLGİLİ YARDIM EDEN YOKMU :S LÜTFEN AMA KAÇ TANE SORU SORUYORUZ Bİ TANE CVP YOK....:hmmm:off::nono:

--------------- Ekleme ---------------

YHA BU KONUYLA İLGİLİ YARDIM EDEN YOKMU :S LÜTFEN AMA KAÇ TANE SORU SORUYORUZ Bİ TANE CVP YOK....:hmmm:off::nono:

--------------- Ekleme ---------------

YHA BU KONUYLA İLGİLİ YARDIM EDEN YOKMU :S LÜTFEN AMA KAÇ TANE SORU SORUYORUZ Bİ TANE CVP YOK....:hmmm:off::nono:
 

Berke Çelikkaya

Üye
beyler bazı resimler gözükmüo nası yapacağımı anlamadım tekrar yazarmısın kardeş
 

xcoolzx

Üye
ABİ BEDEVA DEMİ KONTÖR ALMYO??
:hmmm
 


Üst Alt