fazla birşey bilmeyenler yorum yapmasın demişsin,fazla birşey bilmiyorum ama anlatış şeklin konu hakkında fazla birşey bilmeyenlere göre anlamsız...
Biraz daha içerikli anlatsaydın iyi olmaz mıydı ?
konuya yorum yapanların yarısından çoğunun denemediğine eminim.Post için teşekkürler,emeğine sağlık mesajları var.Bu demek olmaz ki yöntem çalışıyor.Tamam çalışıyorsa daha güzel anlatabilirdin.Konu hakkında falza bilgim yok eminim benim gibi olanlarda vardır.Bari bizlere göre daha açık anlatsaydın?
Daha iyi olmaz mıydı ?