Samsung D900İ Msn?

    Konu Sahibi
Samsung D900İ Msn?
Arkadaşlar Samsung D900İ Telefonum Var.Msn Yükledim Ama Bağlantı Hatası Yazıyor Bunu Nasıl Çözerim Bana Baştan Biri Anlatabilir Mi?internet Ayarlarını Filan Yapmayı Tam Bilmiyorum Onları Yazarsanız Memnun Olurum Saygılar..
 
Tepkiler: neli27 ve ugurum45
1 aşama
wap d900i yaz 2222 w gönder
sonra gelen ayarları yükle sonra gelen ayarları yükle
3.aşama
daha sonra
tarayıcıdan profil ayarlarına gir turkcell wap die yazar gir oraya
taşıyıcıyı(önce gprs) olarak ayarla,proxy (devrede) bu aynen aynı kalcak,gprs ayarlarına gir
proxy ıp 212.252.234.168 proxy bağlantı noktası 8080 apn (wap) yaz oturum kimliği (gprs) şifre(1234) kaydet de çık

4. aşama
menüden uygulamalar java dünyası gir sçnklr deşebeke ayarı apn (internet) yaz oturum kimliği boş olcak şifre boş olcak proxy devre dışı yap
internet e artık bağlanabilirsin

ve son aşama bebek işi
tarayıcıdan url gir wap.ceptemsn.com dan indir
okadar kolay gelsin
 

POWER

Üye


Bİlgilendirme için teşekkürler Ayrıca Alternatif msn ler kullanılabilir. E-buddy,nimbuzz,morange vs.
 
kardeş bu senin dediğin
wap d900i yaz 2222 w gönder
turkcell içinmi avea iin olanı bana acil sana zahmet aguler@aldora.com.tr gönderirmisin
 
aynen dediğin gibi yaptım fakat o adresi yazınca GPRS Başarısız.GSM'ye bağlansın mı? Diyor. Yardım Lutfen
 
kardeş vodafonede yapcaz bizimkilere olmuyomu bu msn bizim başımız kelmii!
 

COURİS

Üye
beyler denedim ama olmuyor..
 
ya ben ugulamalardaki oyunları sildim şimdi ne olacak acaba
 

dinccine

Üye
istiyorsan kanka msn e gir
 

tqcenur

Üye
ya bnm tel grmek içn uzn uzn bklioo sorada res atioo yaaaa
yaarrddıııııııımmmm
 
bende yaptım kullanıcı adı veya şifre hatası dio ama herşeyi doğru yazıyorumm neden böle oluyo yaw
 

Bora

Üye
Eğer ceptemsn yuklediyseniz 24 saat sonra aktif hale gelir
 

mahmut56

Üye
beyler anlatanlar kusura bakmasın d900 i ye msn yükleniyor diyenler yalan söylüyor yüklenmiyor denilen herşeyi yaptım lakin palavra....... yükleniyor diyenler kusura bakmasınlar varsa kesin bilginiz yazın bilelim herkese iyi akşamlar..
 

Bora

Üye

Palavra değildir. Biraz teknik bilginiz varsa d900 ün java desteklediğini ve java messenger programlarının var olduğunu biliyorsunuzdur .Ayrıca forumumuzda birçok yerde bu konuda anlatımlar mevcuttur.Ben size kendiminde şuan d900 telefonlarda kullandığım bir site söyleleyim . %100 çalışmaktadır.Buyrun Bu arada size yardım etmeye çalışan insanlara yalancı palavracı demenizide hiç hoş karşılamadım.
[/B]
 

mahmut56

Üye
arkadaŞ FARKINDAYSAN İLK BAŞTA DEDİM ARKADAŞLAR KUSURA BAKMAYIN DİYE GERÇEKTENDE UYGULADIM OLMADI ŞİMDİ DENİYORUM OLURSA DÖNECEM SANA ..... YİNEDE TŞK LER TEKRAR SİZDEN ÖZÜR DİLİYORUM..
 

Bora

Üye
Bekliyorum çalışmazsa her türlü çalıştırırım benden yardım iste
 

mahmut56

Üye
bora kardeş ya kusra bakma bilmiyorum benmi yapamıyorum yoksa olmuyormu? anlamadım olmadı anlayacağın... yardımcı olursan sevinirim.