samsung d900i için msn arıyorum

Sponsorlu Bağlantılar

artvinli1675

Üye
peki kontörlerimizde eksilme olur mu ben onu çok merak ediyorum eksilme olursa da ne kadar olur bilgi verirseniz çok sevinirim
 


Nagihan DEMİRCİ

Üye
ya bu ceptemsn güzel bi proğram ama çok kontur yiyo:S
 
hak yolcusu

hak yolcusu

Kapalı Hesap
neden bılıp bılmeden desteklenmıyor dıyorsunuz hemde bal gıbı desteklıyor al sana cok guzel bır msn programı wap.kankamsn.com ama waptan gırsen daha rahat ındırırsın hadı hayırlı olsun

--------------- Ekleme ---------------

al kardesım bu programı ındır vede bal gıbı desteklıyor sorun varsa bana ulasabılırsın [email protected] wap.kankamsn.com
 

online01

Üye
bakalım bii
 
izmirligenc

izmirligenc

Üye
kanka msn hatta veriyor baglanmyor sanirim genel bi hatta cepte msn de d 900i destekleyen modeller arasinda yok ceptekinette site cokmus durumda baska program bilen varmi


--------------- Ekleme ---------------

getjar.comda d900i ye göre mzn bulabilirsiniz bilip bilmeden yorum yapmayalım ;)

Getjar da D900 i YOK

bende d900i var ben indirdim msn programı

--------------- Ekleme ---------------

telefonun internetinden url kısmına wap.ceptemsn.com yazın girdikten sonra türkçeyi seçin yükledikten sonra wap ayarlarınızı yapın daha sonra şunları yapın:wap ayarı olan telefonlar için

menü/tarayıcılar/URL'yi gir/http://wap.ceptemsn.com/türkçe

indirildiğinde uygulamalar/JAVA dünyası da olacak...

AYARLARI:

CepteMsn'nin üstüne gelip/Sçnklr/Şebeke ayarları/APN: INTERNET/Oturum kimliği ve Şifre:Boş/Proxy: Devre dışı... İşte bu kadar:):):)

--------------- Ekleme ---------------

bence deneyin

bundada destekleyen modeller arasinda yok
 

perverted91

Üye
arkadaşlar bağlantı hatasını çöemiyotum hattım turkcel normal olarak internete bağlanıyorum fakat cepte msn hata veriyo lütfen yardım edin
 

mustafa_yavuz67

Üye
güzel
 

Benzer Konular

Cevap
0
Görüntüleme
155
0sıfırcı
Telefon Tavsiyesi Samsung
Cevap
36
Görüntüleme
907
0sıfırcı
Cevap
3
Görüntüleme
177


Üst Alt