gnract
Üye
Samsung corby wifi e-posta yollama sorunu
Herkese selam.
öncelikle belirteyim konu açma konusunda deneyimim yok hatalarım olabilir hatta konuyuda yanlış yere açmış olabilirim.
sorunuma dönecek olursak ben telefonumda e-posta alma ayarını yaptım e-postalar indir deyince geliyor ama iş e-posta yollamaya gelince "bağlantı başarısız" hatasını alıyorum.
internet bağlantısı ile ilgili sorun olduğunu düşünmüyorum,gerek hat ile gerek wifi ile denedim ve aynı hatayı aldım.
yardımlarınızı bekliyorum.
öncelikle belirteyim konu açma konusunda deneyimim yok hatalarım olabilir hatta konuyuda yanlış yere açmış olabilirim.
sorunuma dönecek olursak ben telefonumda e-posta alma ayarını yaptım e-postalar indir deyince geliyor ama iş e-posta yollamaya gelince "bağlantı başarısız" hatasını alıyorum.
internet bağlantısı ile ilgili sorun olduğunu düşünmüyorum,gerek hat ile gerek wifi ile denedim ve aynı hatayı aldım.
yardımlarınızı bekliyorum.
