Samsung corby wifi e-posta yollama sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

gnract

Üye
    Konu Sahibi
Samsung corby wifi e-posta yollama sorunu
Herkese selam.
öncelikle belirteyim konu açma konusunda deneyimim yok hatalarım olabilir hatta konuyuda yanlış yere açmış olabilirim.
sorunuma dönecek olursak ben telefonumda e-posta alma ayarını yaptım e-postalar indir deyince geliyor ama iş e-posta yollamaya gelince "bağlantı başarısız" hatasını alıyorum.
internet bağlantısı ile ilgili sorun olduğunu düşünmüyorum,gerek hat ile gerek wifi ile denedim ve aynı hatayı aldım.
yardımlarınızı bekliyorum.
 


Coolwhisper

Üye
imap veya pop3 ayarların doğru fakat smtp yani posta yollama ayarların yanlış veya eksik bu yüzden yollayamıyorsun
 

gnract

Üye
    Konu Sahibi
ilgin ve verdiğin bilgiler için teşekkür ederim.

---------- Eklendi @ 18:58:41 ---------- Yazıldı @ 18:31:12 ----------

E posta ayarlarını forumdaki gibi harfiyen yaptım olmadı.
bazı ayarlara deneme yanılma yatım yine sonuçsuz. acaba sitedeki ayarlar sadece e posta almak için mi merak ettim.
konu hakkında bilgisi olan lütfen yazsın.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt