Samsung Bada Dms Oturumu Çalışıyor !!!

Sponsorlu Bağlantılar

SilverHTFPME9

Üye
    Konu Sahibi
Samsung Bada Dms Oturumu Çalışıyor !!!
Telefonda güncelleştirme var mı diye bir bakayım dedim.
Güncelleştirme yokmuş ama sürekli interneti kullanmaya başladı Uçuş moduna alarak engelledim ama açtığımda tekrardan eski haline dönüyor Ağ Başka bir uygulama tarafından kullanılıyor dedi YARDIMMMMMMMMMMM LÜTFENNNNNNN :agla2:
 


Üst Alt