Planlanan Buluşmalar SAKARYA'da bulusmaya ne dersiniz?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
KeSeGeN

KeSeGeN

Üye
    Konu Sahibi
SAKARYA'da bulusmaya ne dersiniz?
evet arkadaslar Sakarya maxicileri toplamda 15 kisi olabilirsek bulusalim diye dusunuyorum.
Bulusmayi Hakiki Rumeli Köftecisi'nde yapmayi dusunuyorum(orda calisiyorum)
gereken katilim saglanirsa bulusup tanisalim. Evet Sakarya hadi katilin. .
 


Metin MF

Metin MF

Üye
ben katılırım cevap biraz geç olsa da :)
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
16 yıl kaldım orda. :( ama şu sıralar gelemem
 
KeSeGeN

KeSeGeN

Üye
    Konu Sahibi
wala arkadaslar ben dawetimi yaptm beklerim herkesi.
 
muratvemine

muratvemine

Üye
Geliriz
 

ss54ss61

Üye
sakarya akyazılıyım ama ıslerım cok yogun oldugundan gelemem rumelı koftecısıne hastayım zaten akyazıda devamlı gıttıgım lokanta vartı rumelı lokantası ıslama kofte harıka baska zaman ınsallah suan ıstanbulda yasıyorm
 
arslansem

arslansem

Üye
Katılırız çoğunluk sağlanırsa :) yalnız 15 kişi çok zor gibi
 

jigsaw_54

Üye
planlanırsa ben de gelirim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt