Mali Özdemir
Üye
Şaka Gibi Meyveler Geliyor :))
Haber, Aslında meyve üzerinde çalışmalar yeni değil. Tüysüz şeftali, çekirdeksiz üzüm veya çekirdeksiz karpuz gibi meyveler çoktan raflarda yerini almış durumda.
Ancak İspanyol araştırmacılar, eski köye yeni adet getirme peşindeler.
Meyve konusunda artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacak.
Örneğin elmanın içi artık kırmızı olacak. Ya da birkaç lezzeti barındıran sakızlar gibi, erik ve kayısının tadını aynı meyveden alacağız.
İspanya’da bir laboratuar yöneticisi, çalışmalarının amacının bir çok alanda var olan innovasyon uygulamasını meyvelere taşımak olduğunu açıklıyor.
Araştırmacıların, polenle dölleyerek laboratuarda gerçekleştirdikleri bu meyvelerin ne zaman marketlerde yer alacağı merakla bekleniyor. Tabii bu durum, genetiği oynanmış gıdalara karşı bu kadar ciddi bir mücadele yürütülürken tartışmaları da alevlendirecek gibi.
İspanyol araştırmacılar, labaratuarda armut görünümlü kavun yada mango gibi içi başka meyveler üretmeyi başardı. Bu durum ülkemiz insaları tarafından nasıl karşılanıcak düşündürücü
Ancak İspanyol araştırmacılar, eski köye yeni adet getirme peşindeler.
Meyve konusunda artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacak.
Örneğin elmanın içi artık kırmızı olacak. Ya da birkaç lezzeti barındıran sakızlar gibi, erik ve kayısının tadını aynı meyveden alacağız.
İspanya’da bir laboratuar yöneticisi, çalışmalarının amacının bir çok alanda var olan innovasyon uygulamasını meyvelere taşımak olduğunu açıklıyor.
Araştırmacıların, polenle dölleyerek laboratuarda gerçekleştirdikleri bu meyvelerin ne zaman marketlerde yer alacağı merakla bekleniyor. Tabii bu durum, genetiği oynanmış gıdalara karşı bu kadar ciddi bir mücadele yürütülürken tartışmaları da alevlendirecek gibi.
İspanyol araştırmacılar, labaratuarda armut görünümlü kavun yada mango gibi içi başka meyveler üretmeyi başardı. Bu durum ülkemiz insaları tarafından nasıl karşılanıcak düşündürücü





Düşünsenize dışı çilek, tadı kiraz hahah 