Sağlığımıza Yararlı, Besin Kaynakları Neler?

  • 17 Nisan 2010
  • 2253 Okunma
  • 0 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Uzmanlar zinde kalmak, daha enerjik bir hayat yaşamak için hangi besinleri önerdiğini merak ediyorsanız haberimizin devamını incelemenizde fayda bulunuyor.

    Uzmanlar zinde kalmak, daha enerjik bir hayat yaşamak için hangi besinleri önerdiğini merak ediyorsanız haberimizin devamını incelemenizde fayda bulunuyor. Düşük kalori ve oldukça kolay ulaşabileceğiniz beş adet ürün öneren uzmanlar, bu ürünlerin neler olduğunu ve neden önerdikleriniyse şöyle açıklayabiliriz;


    Kırmızı Şarap

    Düzenli bir şekilde ve temkinli olarak kullanıldığı zaman damar tıkanıklığına, kötü kolesterole ve kan yetmezliğine iyi gelen kırmızı şarap, kalbin atış ritmini ise belirli bir düzene sokmayı başarıyor.

    Soya Fasulyesi

    Kanser riskini %60’a varan oranlarda azaltmayı başaran soya fasulyesi; çocukluk obezitesini önlerken, kalp krizi ve kanser riskini de en alt seviyeye indirgemeyi başarıyor.

    Yeşil Çay

    İnsanlar üzerinde sakinleştirici etkisi gösteren yeşil çay, göğüs kanseri dahil olmak üzere birçok kanser riskinin önüne geçmeyi başarıyor. Ancak uzmanlar yeşil çayın yararlı olması için günde 3 ile 6 bardak arasında tüketilmesini tavsiye ediyor.

    Tahıl ürünleri

    Uzmanlar, diyabet hastaları ve diğer hastalıkları bulunanlar için özellikle sabah kahvaltısı ve öğle yemeğinde belirli miktarlarda yulaf, arpa ve çavdar tüketmesini öneriyor. Bu tip besinler hem kolesterol seviyesini azaltıyor, hem de daha sağlıklı bir vücuda sizleri davet ediyor.

    Yağlı balıklar

    D vitaminin kaynağı olan balık, görme zorluğu çekenler için oldukça önemli bir yer kaplıyor. Uzmanlar özellikle haftada iki kez somon gibi yağlı balık tüketmenizi öneriyor. Kalp ve damarlarda yaşanan sorunların önüne geçmeyi başaran yağlı balıkları kullanmanızda oldukça büyük faydalar olduğunu da üstüne basa basa yenilemeliyiz.
     


    Yazan: Doğuş Pertez
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
19/09/2018 - 07:46