Sağ Tuş eklentileri (18 Tane) + (2 mb)

Sponsorlu Bağlantılar

M.H.Orhan

M.H.Orhan

Üye
    Konu Sahibi
Sağ Tuş eklentileri (18 Tane) + (2 mb)
Fare sağ tuş menüsünü ne kadar fonksiyonel yaparsanız işlerinizi o kadar hızlandırırsınız

İşte size içlerinde tek tek anlatımları mevcut olan sağ tuş eklentileri:

Vista daki "Dosya konumuna git" özelliğini xp ye ekleyebilen minik bir ayar





Sağ tuş ile dosya uzantılarını gizleme ve gösterme

Sağ tuş ile Gizli Dosyaları gösterme ve gizleme

Klasör sağ tuş menüsünde burada Komut istemi

Dosyalar üzerinde "Nitelikler" eklentisi ile salt okunurluk, gizlilik vs ayarlayabilme

Resimler üzerinde sağ tıklandığında Resim Boyutlandırma



Bir klasör içinde yada masaüstünde Tüm öğeleri tek klikle seçme

Bilgisayarım üzerinde sağ tıkladığınızda

Kayıt Defteri
Hizmetler
Aygıt Yöneticisi
Denetim Masası
Program Ekle Kaldır


Dosyalar üzerinde sağ tıklandığında Klasöre taşı ve klasöre kopyala özelliği

Xp de geri dönüşüm kutusu ismini değiştirmek için izin belgesi:)

Yeni eklenenler (Tek Paket)

Sağ Tuş uzantı değiştirme eklentisi Türkçe








Sağ Tuş Resim Önizleme Eklentisi



 
  • Beğen
Tepkiler: Reşwan, cyberaskim, '-[HawX]-' ve 25 diğerleri


slebalci

Üye
teşekkürler :)
 
byilmazZ

byilmazZ

Üye
teşekkürler :oke:
 
Odysseus

Odysseus

Üye
Resim boyutlandırma özelliği çok güzel. Bunun için başka programlar kullanmaya gerek kalmamış. Teşekkürler.
 

MILGC30

Üye
Ellerine sağlık usta.
 
mc zerem

mc zerem

Üye
tşkler güzel
 
mami24

mami24

Üye
tşk...
 

piliskin

Üye
helal olsun yapana da verene de
 
hasanyar

hasanyar

Üye
Saol Süper Bişey Emeğine Sağlık.
 

34jet05

Üye
teşekkürler
 
oguzhan_446

oguzhan_446

Üye
sağol
 
cepkin_67

cepkin_67

Üye
teşekkürler
 

bomba_ci

Üye
elleirne sağlık üstadım çok işime yaradı
 

Doğan

Üye
ben kullanmayacam ama teşekkürler bu program için :)
 
_-_-_-ahmet-_-_

_-_-_-ahmet-_-_

Üye
Teşekkürler kardeş sagolasın
 

pinarpinpin

Üye
çok teşekkürler
 
ByDeMiRBiLeK

ByDeMiRBiLeK

Üye
Sağol harbi payLaşım...
 

ilhancecen

Üye
çok saol güzel bir program ama ben indiriyorum 14 k.b olarak geliyor tıklıyor hiçbirşey olmuyor biri bana nasıl kurulacağını anlatsa :D
 

mcan3883

Üye
64 bit xp çalışıyormu
 

sahip65

Üye
ellerine sağlık kardeş ama ben programı indirdim kuramadım yardım edermisin(windows dosyası nerde) şimdiden teşekkürler
 


Üst Alt