kurt bey
Üye
Şafak DOĞAN GÜNEŞ Başka yooooook
Herkese merhaba sevgili maxicep ailesi.
Bugün askerliğimin son günü. Evet Allahıma şükürler olsunki bende bu şerefli vazifeyi gururla yerine getirdim ve artık sonuna geldim. Darısı tüm askerlere ve askere gidecek olan türk gençlerine.
Allaha emanet olun. Yarın memlekete gitmek için yola çıkıyoprum bidahaki mesajımı kısmet olursa evden yazıcam 




Bugün askerliğimin son günü. Evet Allahıma şükürler olsunki bende bu şerefli vazifeyi gururla yerine getirdim ve artık sonuna geldim. Darısı tüm askerlere ve askere gidecek olan türk gençlerine.
Allaha emanet olun. Yarın memlekete gitmek için yola çıkıyoprum bidahaki mesajımı kısmet olursa evden yazıcam 





hadi gözün aydın... 