Bozkurt_28
Üye
Sadece fulya feneri 2ye katlar
Nihat Özdemir´in "Galatasaray, Beşiktaş ve Trabzonspor´un toplam piyasa değeri Fenerbahçe kadar etmez" sözlerine bir cevap da Beşiktaş´tan geldi.
Siyah-Beyazlıların ikinci başkanı Metin Keçeli, "Sadece Fulya´daki mal varlığımız Fenerbahçe´yi katlar" dedi.
Önceki gün Yüksek Divan Kurulu toplantısında konuşan Fenerbahçe Başkan Vekili Nihat Özdemir ezeli rakiplerine göndermede bulunmuştu.Bugün Gazetesi´nin haberine göre; Özdemir, Trabzonspor, Galatasaray veBeşiktaş´ın İMKB´deki değerleri açısından Fenerbahçe kadar etmediğini de belirtmişti. Özdemir´e ilk cevabı Galatasaray Başkan Vekili Refik Arkan vermişti. Arkan "Nihat Özdemir heyecanlanıp da böyle bir söyleme başvurmuş. Kimene ceza verilirse versinler, umurumuzda değil. Avrupa yolumuz kapanmasın, biz bunun savaşındayız" ifadelerini kullanmıştı.
Resmi cevap bugün
Galatasaray´ın ardından Beşiktaş da Özdemir´e karşı suskunluğunu bozdu.Siyah-Beyazlı takımın ikinci başkanı Metin Keçeli, Nihat Özdemir´in yaptığı açıklamalarda kullandığı rakamların biraz noksan olduğunu belirtti. Beşiktaş´ın sadece Fulya´daki mal varlığının Fenerbahçe´yi katlayacağını iddia eden Keçeli, "Bu konu ile ilgili açıklamayı bugünkü yönetim kurulu toplantımızın ardından yapacağız. Sayın Özdemir´e daha net bir cevap vereceğiz" diye konuştu.
4 büyüklerin İMKB değerleri
F.Bahçe .....576 milyon
G.Saray .....253 milyon
Trabzon.....201 milyon
Beşiktaş.....146 milyon
Siyah-Beyazlıların ikinci başkanı Metin Keçeli, "Sadece Fulya´daki mal varlığımız Fenerbahçe´yi katlar" dedi.
Önceki gün Yüksek Divan Kurulu toplantısında konuşan Fenerbahçe Başkan Vekili Nihat Özdemir ezeli rakiplerine göndermede bulunmuştu.Bugün Gazetesi´nin haberine göre; Özdemir, Trabzonspor, Galatasaray veBeşiktaş´ın İMKB´deki değerleri açısından Fenerbahçe kadar etmediğini de belirtmişti. Özdemir´e ilk cevabı Galatasaray Başkan Vekili Refik Arkan vermişti. Arkan "Nihat Özdemir heyecanlanıp da böyle bir söyleme başvurmuş. Kimene ceza verilirse versinler, umurumuzda değil. Avrupa yolumuz kapanmasın, biz bunun savaşındayız" ifadelerini kullanmıştı.
Resmi cevap bugün
Galatasaray´ın ardından Beşiktaş da Özdemir´e karşı suskunluğunu bozdu.Siyah-Beyazlı takımın ikinci başkanı Metin Keçeli, Nihat Özdemir´in yaptığı açıklamalarda kullandığı rakamların biraz noksan olduğunu belirtti. Beşiktaş´ın sadece Fulya´daki mal varlığının Fenerbahçe´yi katlayacağını iddia eden Keçeli, "Bu konu ile ilgili açıklamayı bugünkü yönetim kurulu toplantımızın ardından yapacağız. Sayın Özdemir´e daha net bir cevap vereceğiz" diye konuştu.
4 büyüklerin İMKB değerleri
F.Bahçe .....576 milyon
G.Saray .....253 milyon
Trabzon.....201 milyon
Beşiktaş.....146 milyon
yalansa çıkıp hayır imkb değerimiz bizim daha yüksek desinler,adam biryerinden sallamıyor ki
Fenerbahçeli yöneticiler bunu sürekli yapıyorlar.Takımlarını sadece şirket gibi görüyorlar çünkü.
