s60v5 ücretsiz mesajlaşma Viber.!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
s60v5 ücretsiz mesajlaşma Viber.!
Arkadaşlar bir yada birkaç ay önce Viber programı 5800 a da geldi bildiğiniz gibi.Ancak 5800 sürümünde konuşma özelliği sanırım yok ya da benmi çözemedim ve WhatsApp ta rahat rahat girip mesajımı atarken Viber sürekli olarak hata veriyor şebekeye bağlanmıyor rehberimdeki Viber kullanıcılarını göstermiyor.bunun çözümünü bilen varmı.Şimdiden teşekkürler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...