s60v5 için twitter app

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

37berk37

Üye
    Konu Sahibi
s60v5 için twitter app
Başlık açık böyle bi uygulama var mı ?
 

37berk37

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkür ederimm
 

37berk37

Üye
    Konu Sahibi
Aynen hocam c6 portlu cfw kullanıyorum daha düşük bi sürüm kurdum sonra güncellemeleri kontrol edip son sürüme yükselttim şuan hiç bi sorun yok harika klavyesi küçük q klavye harika onu her zaman kullanmak istiyorum bi yolu var mı :S ?
 

ReasTa

Üye
Emin değilim ama biraz araştırırsan bulabileceğini düşünüyorum. Son sürüm için S^3 uygulamalarını takip edersen daha rahat haberdar olursun. Ben çoğu uygulamamı ordan çekiyorum sorunsuz çalışıyor..
 

37berk37

Üye
    Konu Sahibi
Saolun hocam umarım bulurum .s
 

gevhern

Üye
teşekkürler kardeşim.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...