s60v3 program klonlamayı bilen varmı .)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
s60v3 program klonlamayı bilen varmı .)
program klonlama)help!(
 

Metin137

Üye
klonlama derken kendi telindeki programlarımı
 

ismail

Üye
programın sanırım aynı tel.de farklı sürümlerini yüklemek istiyo
 
    Konu Sahibi
evet teldeki programları( aynen ismail kardeş
 
    Konu Sahibi
dövecek derken nedenki?
 

Metin137

Üye
sis toplama programını kulan böyle bir pro vardı teldeki proları topluyordu
 

ismail

Üye
herkesi ona yönlendiriyorum ben
 

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
sis toplama programını kulan böyle bir pro vardı teldeki proları topluyordu

Birincisi toplasa bile yine yine üzerine yükler. İkincisi UİD kodunu değiştirse bile yine üzerine yükler. Üçüncüsü ve son SIS/SISX paketinin içindeki tüm dosyaların açılması ve içinde bulunan dosya yollarının değişmesi lazım.

Yani kısaca bilgin fazla ise yapılabilecek birşey az ise uğraşma derim
 

Praet0r2

Üye
rsc exe ve dll dosyaların uid kodları ve tüm dosyaların adlarını ve bunun dosya yolunun adlarını değiştir olur ve her program dosyaları aynı değil yani işin özü anlatması çok uzun sürer sana kolay gelsin
 

ismail

Üye
praet0r2 veya mesut hocam bi anlatım hazırlasanız müsait bi zaman olmaz mı?
 

Mert045

Üye
Ismail abi faceden ulaş bana anlatım vereyim
 
java killer forumda olcak bi bak..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...