s60 için sega emulatör oyunları

Sponsorlu Bağlantılar

süperismail

süperismail

Üye
teşekkürler
 


Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
OyunLar Çok GüzeL Ama 6630 Da ÇaLışır mı BunLar..??
 
emru

emru

Üye
saoll
 
burak_kktc

burak_kktc

Üye
oyun güze
 

erdoan

Üye
Paylaşim için saol
 
Mr.Trojan

Mr.Trojan

Üye
Emeğine sağlık kardeşim oyunlar güzelmiş..:oke:
 

cuma_72

Üye
eline sağlık
 
_-_-_-ahmet-_-_

_-_-_-ahmet-_-_

Üye
Güzel pro eline saglık
 

alikelek

Üye
eline emeğine sağlık
 
kabasakalist

kabasakalist

Üye
paylaşım için çok teşekkür
 
lanres

lanres

Üye
teşekürler dostum
 

ishak_kartal

Üye
kardeş resimler çok güzel güzel çıkmış...yaw sen bizimle dalgamı geçiyosun ..hani resimleer:@
 

privaboys

Üye
tsk ederm elinize saglık
 
memohayt

memohayt

Üye
oyun yapacan puzzle değil

--------------- Ekleme ---------------

buda benim oyunum oyun neymiş görün
 

tobepople

Üye
beyler
bareknuckles 3 yada diğer adıyla streets of rage 3(tavsiyem) + 2 ve 1 i de var
x-men 2
mortalkombat ultimate

bence en iyi oyunlarıdır :D
 

muratemre

Üye
saol
 

autumnred

Üye
ya biraz daha açıklayıcı anlatır mısın? 6630 benim telefon emulatorü yükledim oyunları da attım ama açamıyorum. dosya yönetici programlarıyla bi yere mi taşımamız gerekiyo oyun dosyalarını?
 

blaque

Üye
kick off 3 nasıl oynanıo
 
eemir99

eemir99

Üye
x-plore destekliyormu??????? acil cevap plsss x-plore var bende fexplore ve onun gibi yazılımlar doluu hangisi destekliyorr yradımmm :):(:):D:(:)?:P:(::D:)
 
eemir99

eemir99

Üye
kardeş kurdum ama o oyunları pico drive içine naıl atcam yardım plşsss

--------------- Ekleme ---------------

ya kardeş x-plorede kurdum oldu ama oyunları nereye atacam load driver diorum benim telefonun hafızasındaki oyunları konutrol edior oradada yok onları dışarımı çıkartmam lazım ne yapmam lazım çıldırcam ne olur yardım pslssss
 


Üst Alt