Öneri S6 şarjda çok ısınıyor normalmi?

    Konu Sahibi
S6 şarjda çok ısınıyor normalmi?


Beyler el deymiyor o derece yani
 
batarya ısınsa neysede işlemci inye ısınıyoki :/
 
Exynos anlık isleme göre sıcaklık gösterir yani o an ekran görüntüsü aldıgından sıcaklık artmıs degil yani buna benzer islemler yaparsan belli süre sonra islemci ısısı bu kadar olacak gibi.
Batarya ısısı artması normal hızlı sarjdan dolayı ama 42 derece biraz fazla gibi geldi bana.
 
42 bence gayet doğal bu sıcakta ve telefon neyin üstünde oda fark ettirir yorgana koy şarjdayken 50 bile olur 42 pil için iyi bence işlemci problem
 
bende s6 kullanıyorum şarj da telefon kullanma yanar telefon evet ısınıyor ama yapcak bırsey yok
 
Hızlı sarjdan dolayı batarya ısınıyor 42 derece sıcaklık eski hızlı sarj özelligi olmayan bataryalarda sıkıntı çıkarabilecek bir deger ama batarya hızlı sarja göre üretildiginden herhangi bir problem yok.İslemci ısısı anlık degisiyor saglıklı deger degil o.
Ama söyle bir sey var sarjdayken kurcalamazdım ben yerinizde olsam hızlı sarj teknolojisinin bir kötü yanı ısı ve ömrü biten bataryalar.
 

GURUR06

Üye
Ben sarjda kılıfından cıkarıyorum.
Cam sehbanın üzerine bırakıyorum telefonu.Bu sıcaklarda biz bile ter içinde kalıyoruz telefon ne yapsın.
Ama cihaz bu koşullara uyumlu üretildiğinden problem değil

2. telefonum var s4 onun sarj aleti ile sarz ettiğimde ısıma daha az oluyor ama hızlı sarz olmuyor
 
Tepkiler: abdulkadiratik

Türe

Üye
Normal. Ne kadar hızlı aktarmak istersen bir yükü cihaz o kadar ısınır. M8 de çok ısınıyor.