tig3r09
Üye
Aynısını ben yaptımAçmaya çalışınca alttaki mavi yarıya kadar dolup kalıyodu bende 2. defada farklı bir firmware yükledim ve düzeldi
![]()
![]()
![]()
![]()
Samsung Monte Telefonuma S5620XEJE1 yazılımı yüklemiştim ve üstüne flaslamaları yaptıktan sonra android modda kullanmaya başladım ve daha sonra farklı ipone mod yükleyim dedim ve flasladıgım dosyayı silip ipone modu yüklemeye çalıştım kurdu ama begenmedim en son nevia modunu flaslamaya çalıştım ve tel açılışta mavi çubuk yarıda dondu telefon açılmıyo orjinal fw yükleyim düzelir dedim ama bu sefer de security fail die yüklemede hata veriyo şimdi ne yapmam lazım bu durumdan nasıl kurtulabilirim lütfen bana yardımcı olun yoksa telefoncuya vermek zorunda kalıcam tabi onlarda halledebilirlerse

Açmaya çalışınca alttaki mavi yarıya kadar dolup kalıyodu bende 2. defada farklı bir firmware yükledim ve düzeldi
( 