s40 telefonlarda ses arttırma !!

Sponsorlu Bağlantılar

alperkizmaz54

Üye
sesi çokk bozuyor
 


eyup007

eyup007

Üye
Saçmalıktan başka birşey değil :D

100 lerce ekre yazdılar bunu ısrar etmek hoşunamı gidiyor bunu biliyoruz :)

ses artıyor ama kalite düşüyor kıascası sadece gürültü kirliliğine sebeb veriyor..
 
AKATLI

AKATLI

Üye
paylaşım güzel ama ses cızırtılı çıkıyo tavsiye etmem
 
cihatgenc

cihatgenc

Üye
yav bende bişey dicek sandım ....
 

ahmet kıllo

Üye
lan ekolayzeri yükselterek sesmi yükselir ekolayzer ses efekti için sonrada hoparlör patlar a akıllılar
 

@r@p

Üye
ya bnm tlde eqkolayzer e hiç grmiyor nsl olcak
 

hesencelik1

Üye
herkesi gerizekalı durumuna düşürdünğün için saol
bunu bilmeyen telefon kullanmasın zaten
 

.PaTRoN.

Üye
onu herkez bilio bilmedigimiz bişey söylede bilgimiz olsun
 
tripato

tripato

Üye
çok gördük biz bu konulardan yinede paylaştığın için sğl
 
baba devran

baba devran

Üye
teşekürler
 

furkan5306

Üye
cızırtlı çkıo cnkü öle yapnca hopörlör patlıo arkadaşlar ve ses kalitesi inanılmaz derecede düşüyor...
 
erdogrul61

erdogrul61

Üye
tamam bnu biliyoruz zaten ...
 
woltcaptain

woltcaptain

Üye
ne güzel aynı olay defalarca veriliyo hep aynı şey bunu anlatan herkes teşekkür alıyo çok saçma forumu gezin böyle kaç konu varmış:d:
 
frht1994

frht1994

Üye
sadece çin malı ve Xpress Music telefonların sesleri düzgün ve yüksek çıkar boşuna uğraşmayın :nono:
 
T®_C®iMe_C*

T®_C®iMe_C*

Üye
en iyisi pop
 

bayram711

Üye
arkadaşlar nokia6233 kullanıyorum ikinci cubuk ordata digerlerini yapın cızırtı falan filan hikaye :D
 
SaWLeaDeR

SaWLeaDeR

Üye
çok cızırtılı verio tiz çok fazla
 


Üst Alt