Haber S4 Mini'ye Lollipop Geliyor!

Sponsorlu Bağlantılar

teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
    Konu Sahibi
Güncelleme isteyen S6 alsın :ehe
 


Silinen Üye 1145465

Silinen Üye 1145465

Kapalı Hesap
Bende nerde diyordum :ehe
 
BurakTura

BurakTura

Üye
Olum bu nasıl yalan lan AS:Das:Das.

Ne demek lollipop ? :muha:
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
    Konu Sahibi
Android 5.0 Lollipop
 
xmustx

xmustx

Üye
Bu arada note 4 s6 arayüzünü alamaycakmış :) s4 mini 5.0 almasa nolur? ;)
 
beytullah6767

beytullah6767

Üye
1.5 gb ramin nesi yetmiyor bari düzgün bişey uydurun :bann:
 
AHKE

AHKE

Üye
depolama alanı ne alaka onu anlamadım=)
 

furkankaya559758

Üye
Samsung olmaz diyor ama rom ile bal gibi de olur. Samsung her zaman minilere üvey evlat muamelesi uyguladı.
 
muhammettvurucu

muhammettvurucu

Üye
Kardeşim konu açmıştim hatirliyorsan bak lumianin bir artısi daha çıktı
 

askımm

Üye
mini modelleri güncelleme zor alır ram bahane ara modelmiş gbi dşünün :) s4 normal kullanıorum yakında güncelleme cıkınca derler artık 2 cb ram yetmiyo :) hafıza yetmiyo derler :)
 
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu ve baskahmet

Silinen üye 2362831

Kapalı Hesap
mini modelleri güncelleme zor alır ram bahane ara modelmiş gbi dşünün :) s4 normal kullanıorum yakında güncelleme cıkınca derler artık 2 cb ram yetmiyo :) hafıza yetmiyo derler :)
en fazla 5.1.1 alır ondan sonra biter
 
yeumyang

yeumyang

Moderator
bence sacma baska sebebi vardır arkadaşlarada alacak diye bilgi vermiştim şimdi hayal kırıklıgına ugrayacaklar :angry:
 
Polymath

Polymath

Üye
Cift çekirdek ama bayagi iyi işlemci alakasi yok. Samsungun zaten verecegine inanmıyodum s4 miniye.. Vermedide=) abimde s4mini var. Zenfone 2 bekliyoruz bakalım
 
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu
reflex

reflex

Üye

Buraya bir bakın yeni gelişmeler olmuş.
 

MaxipmaN

Üye
bence orda da ram ve hafıza yetersizliği mazeretinden bahsedilmiş
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
L90 1 GB ramle aldı bahaneye bakarmısın :D
Amiral bir modelin minisi ya da farklı isim aynı tipteki düsük versiyonunu almayın bir eski nesil amirali alın ama mini asla.
 
muhammettvurucu

muhammettvurucu

Üye
S3 neo ne olur sizce?
 


Üst Alt