en fazla 5.1.1 alır ondan sonra bitermini modelleri güncelleme zor alır ram bahane ara modelmiş gbi dşününs4 normal kullanıorum yakında güncelleme cıkınca derler artık 2 cb ram yetmiyo
hafıza yetmiyo derler
![]()
Bence cift çekirdekli ya ondan da olabilirbence sacma baska sebebi vardır arkadaşlarada alacak diye bilgi vermiştim şimdi hayal kırıklıgına ugrayacaklar![]()
Geliyor yani?Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Buraya bir bakın yeni gelişmeler olmuş.
Biri onaylamamış ama diğeri onaylamış.Geliyor yani?
