djmatrix
Üye
-
Konu Sahibi
-
deneyip yazacağımKies ile kurtarmayı dene. Araçlar > üretici yazılımı yükseltmesi ve başlangıç durumuna getirme seçeneğine tıkla oradaki yönergeleri izle. S/N isteyecek o telefonun pilini çıkart oradaki kağıtta yazıyor onu gireceksin. Umarım düzelir.
Onu da denedim olmadı,3.9 ve 3.10 da hata da vermiyor öyle bekliyorOdin ile rom yüklerken bootloderr yerini boş bırak. büyük ihtimalle o yüzden failed hatası veriyor. Odin 3.9 veya 3.10 kullan. Umarım düzelir. Yani kurduğun rom 4 dosyali ise Bl bölümünü boş bırak.
Dört dosyali orjinal rom indir ve Bl bölümünü boş bırak olması lazım.OTE="djmatrix, post: 7506796, member: 192123"]Onu da denedim olmadı,3.9 ve 3.10 da hata da vermiyor öyle bekliyor
Başka bir bilgisayarda da aynı şeyler oldu,recowery moda girmeye çalışınca tlf titriyor fakat herhangi bir şey çıkmıyor ekran karanlık kalıyor,bu gidişle garantiye gönderecemHard brick olunca sanırım download moda da girmez. Sorun bilgisayarda olabilir. Başka bir bilgisayarda dene bence. Çünki odun rom yuklemese bile cwm ya da twrp mutlaka yükler.
Recovery moda girmeye çalışınca uyarı niteliğinde bir yazı çıkıyor mu peki. Kırmızı veya sarı renkte olabilir.
Ve bulabilirsen pit dosyası bul ve telefona odin ile flaş la. Temizlik yapmak amaçlı. Daha sonra bootloderr kurmayı dene.Başka bir bilgisayarda da aynı şeyler oldu,recowery moda girmeye çalışınca tlf titriyor fakat herhangi bir şey çıkmıyor ekran karanlık kalıyor,bu gidişle garantiye gönderecem
olmuyor kardeş fail hatası veriyor her ikisinde de,her telefonun pit dosyası farlı mı yoksa her odinin ki mi farklı,neyle ilgili bu pit dosyası?Son olarak telefona bootloderr dosyasını yüklemeye çalış. Sadece bootloderr. Bakalım onu yükleyecek mi. Sorun bootloderr ile ilgili.
Ve bulabilirsen pit dosyası bul ve telefona odin ile flaş la. Temizlik yapmak amaçlı. Daha sonra bootloderr kurmayı dene.
olmuyor kardeş fail hatası veriyor her ikisinde de,her telefonun pit dosyası farlı mı yoksa her odinin ki mi farklı,neyle ilgili bu pit dosyası?
pit dosyasını buldum onu da atarken hata verdi,tlf nun versiyonu 4.2.2 di,rusya versiyonu olan 4.4.2 yi indirdim onu da atmadıPit dosyası telefonun içinde kalan artık dosyaları temizler. Her telefon için ayrıdır. Sen kendi telefonun için olanı ara bul. Son çare olarak telefona orjinal rom yüklerken versiyon düşürmeyi veya yükseltmeyi dene
pit dosyasını buldum onu da atarken hata verdi,tlf nun versiyonu 4.2.2 di,rusya versiyonu olan 4.4.2 yi indirdim onu da atmadı
eyw tşk ler kardeş,başka bilgisayarda da denedim olmadı,hatta bir tlf cuya verdim o da atamadı,garantiye gönderecem umarım yaparlar,Odin programının sürekli hata vermesi normal değil. Bilgisayar ile alakalı olduğunu tahmin ediyorum. kardeş aklıma başka birşey gelmiyor.
Tlf bu hale gelince yüklemeye çalıştım fakat olmadı yani hala orjinal rom üzerinde custom rom yüklenmedi hiçUmarım anakart ile ilgili değildir. Sorun belki garanti kapsamında olabilir. Rot veya custom rom yukledin mi telefona.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?