jdmsaint
Üye
-
Konu Sahibi
-
arkadaşlar şuan s3 alabilirim ama nokia hastası olarak soruyorum. Sizce bekleyim 920 mi alayım ?
S3 Konusu Bu Bolumde Olmazdi Genelde .. Cep Telefonlari Genel Bolumune Acmaliydin ..
Ama Ordada Bu Gibi 50 Tane Konu Var .. Kapanirdi ..
Ve Ben L920 Diyorumm .. Nedeni Ise ;
Hizli, Stabil, Destegi Olan Bir Isletim Sistemi ..
Kesinlikle Kamera ..
Video Performansi ..
Internet Deneyimi ..
PureMotion HD Ekran ..
Kesinlikle Haritalar ..
Yeni Bir Ozellik Olan Kablosuz Sarj Ozelligi ..
Muzik Hayatimda Cok Onemlidir .. Ucretsiz Olan Nokia Muzik ..
Sade Bir Arayuz ..
Tasarimi Ve Renk Secenekleri ..
Ekran Kalitesi ..
Nokia'nin Kendine Has Ozel Programlari .. (Bkz ; Bilen Goz, Nokia Haritalar, Nokia Drive)
Ve Tabiki Markanin Nokia Olmasi ..
Not ; Diger Konumdan Alinti Yaptimm .. =]
Her devrin bir sonu vardır.
Her çağı bir olay kapatır.
21 Kasım'dan itibaren S3 çağı bitiyor, Lumia 920 çağı başlıyor.
Her devrin bir sonu vardır.
Her çağı bir olay kapatır.
21 Kasım'dan itibaren S3 çağı bitiyor, Lumia 920 çağı başlıyor.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?