s3 mü yoksa 920 mi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

jdmsaint

Üye
    Konu Sahibi
s3 mü yoksa 920 mi
arkadaşlar şuan s3 alabilirim ama nokia hastası olarak soruyorum. Sizce bekleyim 920 mi alayım ?
 
S3 Konusu Bu Bolumde Olmazdi Genelde .. Cep Telefonlari Genel Bolumune Acmaliydin ..

Ama Ordada Bu Gibi 50 Tane Konu Var .. Kapanirdi ..

Ve Ben L920 Diyorumm .. Nedeni Ise ;



Hizli, Stabil, Destegi Olan Bir Isletim Sistemi ..
Kesinlikle Kamera ..
Video Performansi ..
Internet Deneyimi ..
PureMotion HD Ekran ..
Kesinlikle Haritalar ..
Yeni Bir Ozellik Olan Kablosuz Sarj Ozelligi ..
Muzik Hayatimda Cok Onemlidir .. Ucretsiz Olan Nokia Muzik ..
Sade Bir Arayuz ..
Tasarimi Ve Renk Secenekleri ..
Ekran Kalitesi ..
Nokia'nin Kendine Has Ozel Programlari .. (Bkz ; Bilen Goz, Nokia Haritalar, Nokia Drive)
Ve Tabiki Markanin Nokia Olmasi ..

Not ; Diger Konumdan Alinti Yaptimm .. =]
 
ben olsam 920 yi beklerim c7 mi 2 ay önce sattım 920 alıcam diye kıytırık telefonlarla takılıyorum şimdilik ama beklemeye değer derim yinede kendin bilirsin
 

SkyLaBTR

Üye
Konuyu cep. genele bi daha açmanı öneririm. Cevaba gelirsek, nokia hastasıymışsın, s3 alsan bile 920 aklında kalır ve rahat olmazsın. Ayrıca telefondan beklentilerin neler??
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
lumia920 cikinca git bir electroworld veya mediamarkt'a ikisini ayni anda al eline incele. Sonra birak git diger cihazlara bakin incele kurcala ve tekrar geri don yine bu iki cihazi al eline o anda hissettigin senin icin en dogru cihazdir
 

helal :P
 
sen lumia 920yi bekle hiç ama hiç pişman olmaz yarı yolda kalmazsın
 

jdmsaint

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler arkadaşlar. Nokiayı bekleyeceğim
 
wp bölümüne konu açmışsında bu bölümde s3 diyen çıkmazki

Lumia almalısın bencede ,nokia takıntın varmış,s3 alsan içinde kalır
 
Note II ile karşılaştırsan daha iyi olurduı ama sonuç yine aynı kalırdı tabi LUMİA 920
 

kulti

Üye
Mevcut bir S2 kullanıcısı olarak S3'e sempatim de olsa bıktım rom yüklemekten rom güncellemekten. Viva la Lumia
 

NUD

Üye
Birde soruyormusun? Forever Lumia 920
 
Kesinlikle 920 almalısın . Objektif bir teknoloji sever olarak söylüyorum . Ki nokia yıda samsunguda aşırı sevmem ama bu ikisi arasında lumia 920 yi daha kullanmadan rahatlıkla 920 derim çünkü S3 ü inceleme şansım oldu hiç beğenmedim
 

NUD

Üye
Hız - Güvenlik - Performans - Kamera - Sağlamlık kesinlikle 920
 

Türe

Üye


Her devrin bir sonu vardır.
Her çağı bir olay kapatır.
21 Kasım'dan itibaren S3 çağı bitiyor, Lumia 920 çağı başlıyor.

İyi de buna sen karar veremezsin ki abicim Herkesin kendi tercihi , arzusu ve ihtiyaçları sonuçta. 30 milyon satmış bir telefon olarak başarısı ortada 920 de çok güzel fakat 30 milyon gibi bir rakamı yakalayamaz sanki
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...