paşa06.40
Üye
-
Konu Sahibi
-
Tebrikler fatih
Arkadaş öyle bir anlatmış ki, S3 çin malı oldu gözümde. Hayır kullandığım telefonu tanıyamayacağım neredeyse. :-D
Arkadaş öyle bir anlatmış ki, S3 çin malı oldu gözümde. Hayır kullandığım telefonu tanıyamayacağım neredeyse. :-D
Hayır yanlış bir şey yazmışsam düzeltebilirsin.Sadece karşılaştırma yaptım.Samsung Galaxy S3'ü kötü anlatmışsın demeyelim de, HTC One X'i uzay mekiği yapmışsın diyelim : )
Satış stratejisi bana kalırsa Note 2 de Cortex A-15 kullancaklar tabi emin değilimS3'te cortex a9 kullanmaları kötü.
Satış stratejisi bana kalırsa Note 2 de Cortex A-15 kullancaklar tabi emin değilimAma s3'de de kullanmalılardı.
Demek istediğimi anlamadın sanırım
Kullanılmamış olması HTC'yi S3'ten iyi yapmadı ki, kullansalardı segment atlardı S3 : )
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?