Telefon Tavsiyesi s3 mü one x mi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
s3 mü one x mi
arkadaşlar androide geçmeye karar verdim samsung galaxy s3 mü yoksa htc one x mi ikisi arasında kaldım, öneriniz nedir
 
Tepkiler: MasteLaa

m-eri

Üye
internet sitelerinde karşılaştırma videoları var istersen onlara bi bak.
ben s3 aldım one x i düşünmedim (HTC nin ekranını biraz solgun buluyorum) net teki karşılaştırma videolarında S3 önde. Her şeyi benzer ama pil de One X durduğu yerde şarj yiyormuş artı arka kapağını açamadığından yedek batarya olayı da yok. yani pili gitsin diyorsan S3 ben kullanıyorum bi kusurunu görmedim. Ama dediğim gibi çoğu özellik benzer sadece pil sorunu var one x'in

bide web tarayıcısını açtığında (karşılaştırma videosunda var) one x ve S3 de sürekli yakınlaştırıp uzaklaştırıyolar one x de ekran donmaları oluyor ama S3 te sorun olmadı

özetle S3 ama karşılaştırma videolarını izle
 
Tepkiler: MasteLaa
    Konu Sahibi
tamam dostum sağol
 
Tepkiler: MasteLaa

MasteLaa

Üye
.One X Tegra3 işlemci kullanıyor..S3 ün benchmark testlerinde geçmesinin de en büyük nedeni benchmark testlerinin 12 çekirdekli bir gpu yu desteklememesi..Donanımın gücünü göstermesi açısından da bakarsan One X 110 mb/s lik videoları oynatırken Gs3 80 mb/s de kalıyor..One X son güncelleme ile de bug lardan kurtulmuş bunun yanında eklemeler cabası..Dediğimiz S3 fps de 4s i geçemezken yani kısacası 60 fps de kalırken One X yeni tegra kerneli ile 118 fps ye ulaşıyor..S3 deki Touchwiz ile de One X deki Sense 4.0 bir değil ki 4.1 geldi..Sense yi S3 e at yükle kasıntıyı o zaman görürsün..Sense ile zaten Touchwiz'i karşılaştırmıyorum..Kamera konusunda ise One X in sistemi nasıl kullandığını ikisini kullananlar deneyenler bilir hızını bunda da One X önde..Müzik dinleme konusunda ise al elinde Beats kulaklığı tak telefona ve dinle..Beats HTC lere özel olarak yapıyor bunu bunu da yazayım..Ayrıca Android'in direk çekirdeğe inmediğini de söyleyeyim..Dalvik'i One X in sgs3 de yaklaşık 2 kat daha verimli kullandığını da belirteyim..Sadece donanım olarak değil her şeyi ile karşılaştırdım..Benchmark testlerinin günümüzde ne derece geçerliliğini yitirdiğini de belirttiğimi düşünüyorum..Ayrıca Gamelof oyunlarına da değinmek istiyorum Gameloft ile her ne kadar arası bozuk oynatmıyor sorunlu dese de görüyoruz ki diğer cihazla düşürmek için kullanılan programlar ne derece uyarlıyor telefona..60 fps yi geçememesinin en büyük nedeni bu..s3 de çekirdek konusuna gelirsek elinde sürekli 4 çekirdek kullanan bir cihaz..Gerektiği yerde kullanmıyor bunu belirteyim..Ayrıca Samsung'un elinde Cortex A-15 var iken Gs3 de Cortex A-9 kullanması One X in gerisine itiyor..Sağlamlık konusunda ise One X sadece arka kapak değil komple Polikarbon üretimi olduğunu belirteyim..Ekran yönüne gelirsek One X in keskinliğinin daha önde olduğu ortada ve nedense S3 Gs2 de kullanılan Super Amoled Plus yerine Galaxy S de kullanılan Super Amoled ekranı kullanmış..Batarya konusunda One X in geride olduğu ortada buna sözüm yok ve MicroSD girişinin olmayışı da bir dezavantaj..Ama MicroSD de alırken telefonu yorduğunu performans gerilemesinin olduğunu da belirtmek isterim..16 GB sgs3 e 16 gb class 10 almalısın ki 32 gb One X e yaklaşsın ama Class10 da 16 GB ne kadar fiyata tekabül ediyor biliyorsunuz..Bu dediklerim son güncelleme ile olduğunu tekrar belirteyim.Kamera nın yanında bir çok iyileştirme de mevcut zaten One X de..Ben sadece donanım değil her yönüyle karşılaştırmaya çalıştım..Kısacası böyle
 
Tepkiler: DreaMagiC, SertaGE, seytan_avcisi ve 4 diğerleri

HakaN-06

Üye
Ferrari mi Porshe mi demişsin Bence One X
 

Suyaka

Üye
Arkadaş öyle bir anlatmış ki, S3 çin malı oldu gözümde. Hayır kullandığım telefonu tanıyamayacağım neredeyse. :-D
 
Tepkiler: MasteLaa ve m-eri

El-CD

Üye
Tercih meselesi. Eger guzel bir overclocklu cihaz istiyorsan s3 al
 
Bu detaylı bilgilendirme için teşekkürler Fatih..

Benim tercihim SIII
 
Tepkiler: MasteLaa

Suyaka

Üye
Samsung Galaxy S3'ü kötü anlatmışsın demeyelim de, HTC One X'i uzay mekiği yapmışsın diyelim : )
 
Tepkiler: MasteLaa
S3'te cortex a9 kullanmaları kötü.
 
Tepkiler: anqaralıics

Suyaka

Üye

Satış stratejisi bana kalırsa Note 2 de Cortex A-15 kullancaklar tabi emin değilim Ama s3'de de kullanmalılardı.

Kullanılmamış olması HTC'yi S3'ten iyi yapmadı ki, kullansalardı segment atlardı S3 : )
 
Tepkiler: anqaralıics
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...