S3 mini mi ? Grand mi?

    Konu Sahibi
S3 mini mi ? Grand mi?
Telefon değiştirmeyi düşünüyorum
samsung galaxy s3 mini mi almalıyım yoksa samsung galaxy grand mı ?
 
ben ekran hariç galiba grand tercih ederdim
 
    Konu Sahibi
ekranı büyük ama pixel sayısı çok düşük kullananlar menmunmu ??
 
kullanan görmedim ama teknik olarak bakınca bence daha iyi fakat pixel arası boşluklar çoksa sorun yaratabilir bence gidip bir görün
 

Invoke

Üye
Bence de git bir gör, çok kötü ise vazgeçirsin. Yok beğenirsen alırsın.
 

Sarangni

Üye
Bugün inceledim. Tanıdık almış ayar yapman için getirdi. O telefona o parayı vermektense S3 almak, Optimus 4x, Xperia SP tercih edilebilir.

1.2 Çift Cekirdekli, ekranli iyi olmayan bir cihaza 1100 TL şahsen ben vermem.
 

Invoke

Üye
Bugün inceledim. Tanıdık almış ayar yapman için getirdi. O telefona o parayı vermektense S3 almak, Optimus 4x, Xperia SP tercih edilebilir.

1.2 Çift Cekirdekli, ekranli iyi olmayan bir cihaza 1100 TL şahsen ben vermem.

Xperia SP 1200, evet o da tft ama öyle 180ppi değil, samsung grand 1100lira ise
S3 almak mantıklı 1200-1300e
SP de alınabilir, ben olsam alabilirdim.
Ama 1300e nexus 4 de alınır. Ben olsam nexus4 alırdım üzerine azcık daha koyar.
 

Sarangni

Üye

Grand tanıdık 1150 almış ama internette kliksa da Samsung garantilisi 969 TL. Benim tanıdığı iyi kaptirmislar.

TFT ekran olması o pixsel yoğunluğu ile sıkıntılı. Ben ekranı beğenmedim. AMOLED olmalıydı en azından ya da pixsel yoğunluğu fazla olmalıydı.
 

EmreReiz

Üye
herşey burada yazıyor
 

fk555897

Üye
Çözünürlüğü falan dikkate almam dersen Galaxy Grand daha üstün bir telefon.
 
    Konu Sahibi
bugun telefoncunun birinde tesadüf gördüm ekranı kapalıyken çok güzel gözüküyodu teleofnu açtım ekranı çok kötü pixel leri sayabiliyorsunuz o telefonu alıp note yada s4 havası veriyor ekranı buyuk olduğu için ama sadece ekranı için alınmaz s3 mini yada s3 almak çok daha akıllıca
 

Sarangni

Üye

Telefon sadece şekil zaten. Onun dışında işe yaramaz. S3 alın keyfinize bakın derim. Her açıdan güzel bir cihaz.
 

Invoke

Üye

S3e verebilecek paran varsa, nexus 4 al derim.
 
Grand 9082 kullanıyorum super bi makina tavsiye ederim
 

LimePie

Üye
yok arkadaşım en iyisi parana biraz daha ekle s3 al kafan rahat olsun .
 
    Konu Sahibi
yok arkadaşım en iyisi parana biraz daha ekle s3 al kafan rahat olsun .
s3 al kafan rahat olsun demişsinde kendi imzanda general mobile discovery var bu nasıl çelişki
ben zaten ön siparişi verdim kaskoda aldım yanında zaten telpa garantıyı vermıs bende kasko aldım
 
Bende gecen günlerde ikisi arasında kaldım grand aldım ekranindan memnunum. Yaninda s4 kullanan felan yoksa ekranı sana iyi gelir diye düşunuyorum yanliz tek sıkıntı otg özelligi yok
 

erotero

Üye

Lütfen telefonu adam akıllı kullanmadan yalan yanlış bilgiler vermeyin. Arkadas iyi uydurmuş. Şahsen kullanıyorum ve gayet memnunum ekran performans acisindan

- - - Eklendi - - -


Lütfen telefonu adam akıllı kullanmadan yalan yanlış bilgiler vermeyin. Arkadas iyi uydurmuş. Şahsen kullanıyorum ve gayet memnunum ekran performans acisindan

- - - Eklendi - - -



Pixel sayan söylesin lütfen