S3 mini mi Gm Discovery mi???

Hangisi daha iyi telefon ?

  • General Mobile Discovery

    Kullanılan: 34 81.0%
  • Samsung Galaxy s3 mini

    Kullanılan: 8 19.0%
  • Ben bu fiyata dahaz ucuz biliyorum

    Kullanılan: 0 0.0%

  • Kullanılan toplam oy
    42

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
konu sahibinin isteği üzerine
 

nalcam22

Üye
kim üretiyor
 

ANIL

Admin
İşlemci ve GPU konusuna bir açıklık getireyim. S4'te 4 çekirdekli olmak üzere A7 1.2 GHZ ve A15 1.6 GHZ 2 işlemci mevcut. GM Discovery 4 çekirdekli A7 tabanlı 1.2 GHZ olan işlemciyi kullanıyor. GPU ise S4'te PowerVR SGX544MP3 533 Mhz kullanılıyor. Discovery ise PowerVR SGX544MP kullanıyor. Farkı S4'te kullanılan GPU 3 çekirdeki ve 533 Mhz hızında çalışıyor
 
arada 1500 tl fark var bırakında 533 mhz farkı olsun ben heveslendim vallahi 603 ü satınca direk GM alırım
 
    Konu Sahibi
Galiba Gm dis alırsam herkesle pişti olucağım
 
Tepkiler: 06kubilay06
Alınası bir telefon olsa da Çin malı olması telefondan soğutuyor.
 
çin mi

- - - Eklendi - - -

samsung un da çoğu modeli çinde üretiliyor üretim ucuz olduğundan bu telefon çinde üretiliyor ama amerikanın şirketiymiş

Evet Çin.. Telefonu General Mobile üretmiyor ki. Sadece üstüne logosunu basıyor o kadar.
 

Türe

Üye
Dagitimini yapiyor desek daha dogru olur sanirim.
 
Tepkiler: Dede
Bildiğim kadarıyla nokia finlandiya lg-samsung güney kore general mobile da abd marka çin malı.
Bu durumda parçalar abd, üretimde işçilerin ucuza çalışmasından dolayı çin yanılıyor muym ?
 
Tepkiler: 06kubilay06

muhsinix

Üye
arkadaşlar ben 20 haziranda aldım disco yu ama video otofokusda hiç iyi değil. ben önceden vivaz kullanıyordum onun video çekimi çok iyiydi. discoveryle karşılaştırıyorum çok fark var. hemen netleşemiyor önce bulanık sonra düzeltiyor.izlerken gıcık oluyor. vivazda öyle bir şey olmuyor onda sürekli otofokus vardı. gerçekten de sony kamerada en güzeli.ama discovery de çok güzel sadece video çekimine kıl oldum


 

TREX94

Üye
komik misiniz siz, general mobile'a amerikan markası, çin markası demişsiniz vikipediden bakar insan en azından. halk tv ulusal kanal falan da izleyin tam olsun
 
arkadaşlar şirketler farklı ülkelerde olabilir fakat benim bildiğim iphone dahil çoğu telefon çinde üretiliyor