açtım internet explorer gırdım ehrhangı bı sıte yazııdm gene gırmıo dıre web sayfası yok dio
- - - Eklendi - - -
bırde ekrnaımın sol ust kosesınde yUVARLAGIN ıcınde i harfı var caprazdan cızık gecıo sutunden
- - - Eklendi - - -
tmm ınterbnete baglandım ama E yanı edge ıle baglandı 3g cekım yerıne gore gecer demı cunku n73 telefonum yanında 3g cekııo