Birşey soracagım suan v4.2 deyim ekran kapalıken acma tusuna basınca 1 sn gec acılıyor. Hemen o sıralarda hemen acılıyor onceki acmamın ardından. 3-4 dk sonra yine aynısı oluyor. boeffla kerneli sadece flashladım.config yükleyim mi buna faydası olur mu