Kontrol
Üye
MK6'yi hic denemedim. Cyanogenmod mala baglayinca gecerim
Abi sayac sifirlamayi bir turlu anlamadim triangle away gormedi benim download modu. Bi ara sifirlayayim diyorum en son 210du
Madem ust rutbeli tamirci tanidiklarin var s4 romu at bizim s3 e belki calisirBen hiç sıfırlamadım vardır bir o kadar benimdezaten garantisiz cihaz , hoş garanti olsa da farketmez üst rütbeli tamirci tanıdıklarım var
Madem ust rutbeli tamirci tanidiklarin var s4 romu at bizim s3 e belki calisircalismazsa da dert degil
Vay be millet 10 kez hard brick yapiyo laBenim telefon hiç olmasa 10 defa sustuhiç tepki yoktu hallettik
Vay be millet 10 kez hard brick yapiyo la
Bi tane bana da yollayin lazim olur belkiJTAG BOX VS. her türlü cihaz var , sıkıntı olmuyor
Bi tane bana da yollayin lazim olur belki
SanssizlikSadece tamirine bakıyoruz malesef, box satışımız yoktur
Sanssizlik
Ne bicim rom yukluyon ki senGerçekten hayat kurtarıyorOlmasa bu kaçıncı telefonum olurdu bilemiyorum
Ne bicim rom yukluyon ki senben bile simdiye kadar 1 brick 100-150 half brick var
haydaa hotfile niye kapandı
Box bende de var hayirdirJTAG BOX VS. her türlü cihaz var , sıkıntı olmuyor
Ne kadar ki ?Box bende de var hayirdirBox'u kimse almaz zaten o kadar para verip En guzel cihaz yurtdisi cihaz. Bu arada stock 4.3'e döndüm :P
Kazancli ticaret290'a almistik ama rahat 500 tl kazandik
Hayat kurtarinca degere binmistirKablosuydu falan o kadara geldi. Simdi daha pahalanmis ama
Box bende de var hayirdirBox'u kimse almaz zaten o kadar para verip En guzel cihaz yurtdisi cihaz. Bu arada stock 4.3'e döndüm :P
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?