Bu mesaja attığım beğeni ile 2500 oldukirmizi araba hngi model ?

Bu mesaja attığım beğeni ile 2500 oldu![]()
de araba nin modeli ne 
Eyvallah reizde araba nin modeli ne
![]()

Sağda direksiyon mu olur lanLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
- - - Eklendi - - -
[video]http://video.mynet.com/aloomaloo/Istanbul-Trafiginde-Makas-Manyagi-Olmak/1486704/[/video]
Videodaki şahış zaten fox tv'nin haberinde çıkmıştı
orjinal,kendi videolarının bulunduğu profil,plakasınında bulunduğu video
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
buda fox tv
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ayrıca bu s2000 konularında genelde 350z olanları sazlı sözlü tartışmaya girerler
Bu aralar harun taştan'a çok taş attılar,hatta neyse bilen biliyordur
Ünal Turan da vtecin kitabını yazmış adamdırYani çok var ama şu s2000leri bilinçsiz kullananlarda çok zaten onu alan normal bir şekilde kullanmak için olmuyor öyleliklede piyasada az düzgün olsun s2000 kalmadı bu aralar crx toplayanları çok görür oldum
AynenÜnal Turan da vtecin kitabını yazmış adamdır
Yani çok var ama şu s2000leri bilinçsiz kullananlarda çok zaten onu alan normal bir şekilde kullanmak için olmuyor öyleliklede piyasada az düzgün olsun s2000 kalmadı bu aralar crx toplayanları çok görür oldum
Turbosuz subaru gibi oldu zaten sayılı kaldı
Sıfır oynanmamış vtec yok sayılır piyasada
Videodaki şahış zaten fox tv'nin haberinde çıkmıştı
orjinal,kendi videolarının bulunduğu profil,plakasınında bulunduğu video
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
buda fox tv
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ayrıca bu s2000 konularında genelde 350z olanları sazlı sözlü tartışmaya girerler
Bu aralar harun taştan'a çok taş attılar,hatta neyse bilen biliyordur
Arka tarafta avm var ordan çıkmıştık arkadaşlarla
Ağzımızda açık kalmıştı 
