S2000'in 535d yi tokatladığı an..

Sponsorlu Bağlantılar

x-scarface

x-scarface

Üye
    Konu Sahibi
S2000'in 535d yi tokatladığı an..
[video=youtube_share;OKNVGNu1G2g]http://youtu.be/OKNVGNu1G2g[/video]

Bu araba fena..
 
  • Beğen
Tepkiler: -Akıncı


CABBAR

CABBAR

Üye
Sağda direksiyon mu olur lan

- - - Eklendi - - -

[video]http://video.mynet.com/aloomaloo/Istanbul-Trafiginde-Makas-Manyagi-Olmak/1486704/[/video]
 
  • Beğen
Tepkiler: -Akıncı ve nokia_belle
RowneSM

RowneSM

Üye
Bu araba bi harika :D
 
  • Beğen
Tepkiler: -Akıncı
Türe

Türe

Üye
:oha: kirmizi araba hngi model ?
 
  • Beğen
Tepkiler: -Akıncı ve CABBAR
nokia_belle

nokia_belle

Üye
Hafif kasa ve büyük bir motor tabikide arkadan çekişlide olması ekstra güç sağlıyor.
Yani o bmw kalkışta yakalayamaz ama uzun pist olursa ileri sürelerde bu kez honda arkada kalır
 
Kerim.

Kerim.

Üye
Rahat gecerki
 
x-scarface

x-scarface

Üye
    Konu Sahibi
o videoyu izledim istanbulda bir eleman fena sürüyor cabbar.
 
MrExpert

MrExpert

Üye
Ben tecrube etmiş birisi olarak söylüyorum uzun boş pistte kullanana bilene 5 serisi tam bi yarış arabasıdır bizde 5.40i vardı M paket 4.4 325hp idi köpek gibi gidiyordu ama tabi boş yolda koltuğa yapıştırıyordu turboya asılınca tabi kullanana ... S2000 küçücük birşey çok kıvrak bi araba.

- - - Eklendi - - -

Tabi abim bana hiç vermiyordu :ah
 
OPC

OPC

Üye
Vtec power :good: 5500'den sonra hayat biter Vtec başlar
 
nokia_belle

nokia_belle

Üye
Sağda direksiyon mu olur lan

- - - Eklendi - - -

[video]http://video.mynet.com/aloomaloo/Istanbul-Trafiginde-Makas-Manyagi-Olmak/1486704/[/video]

Videodaki şahış zaten fox tv'nin haberinde çıkmıştı
orjinal,kendi videolarının bulunduğu profil,plakasınında bulunduğu video

buda fox tv


Ayrıca bu s2000 konularında genelde 350z olanları sazlı sözlü tartışmaya girerler
Bu aralar harun taştan'a çok taş attılar,hatta neyse bilen biliyordur
 
OPC

OPC

Üye
Videodaki şahış zaten fox tv'nin haberinde çıkmıştı
orjinal,kendi videolarının bulunduğu profil,plakasınında bulunduğu video

buda fox tv


Ayrıca bu s2000 konularında genelde 350z olanları sazlı sözlü tartışmaya girerler
Bu aralar harun taştan'a çok taş attılar,hatta neyse bilen biliyordur

Aynen :oke: Ünal Turan da vtecin kitabını yazmış adamdır
 
nokia_belle

nokia_belle

Üye


Aynen :oke: Ünal Turan da vtecin kitabını yazmış adamdır
Yani çok var ama şu s2000leri bilinçsiz kullananlarda çok zaten onu alan normal bir şekilde kullanmak için olmuyor öyleliklede piyasada az düzgün olsun s2000 kalmadı bu aralar crx toplayanları çok görür oldum
 
OPC

OPC

Üye
Yani çok var ama şu s2000leri bilinçsiz kullananlarda çok zaten onu alan normal bir şekilde kullanmak için olmuyor öyleliklede piyasada az düzgün olsun s2000 kalmadı bu aralar crx toplayanları çok görür oldum

Sıfır oynanmamış vtec yok sayılır piyasada
 
RowneSM

RowneSM

Üye
Videodaki şahış zaten fox tv'nin haberinde çıkmıştı
orjinal,kendi videolarının bulunduğu profil,plakasınında bulunduğu video

buda fox tv


Ayrıca bu s2000 konularında genelde 350z olanları sazlı sözlü tartışmaya girerler
Bu aralar harun taştan'a çok taş attılar,hatta neyse bilen biliyordur

İlk video güngören tekstil merkezinin orda çekilmiş ya o an ordan geçiyodum hatta çektiklerini bile gördüm :D Arka tarafta avm var ordan çıkmıştık arkadaşlarla :D Ağzımızda açık kalmıştı :D
 

MaxipmaN

Üye
s2000 240hp 208nm(pek stock gibi kalkadı ama videoda)
5.35d 313 hp 630nm

s2000 çok iyi uzamış ancak sanki 530d biraz yavaş kalkmış
bu verilere göre 535dnin ancak yokuşta ve ara hızlanmada şansı olabilir
 


Üst Alt