hocam sende başlama şimdi1400tl lik bir bütçe ile çok daha iyileri alınabilirdi![]()

ama ion daki tasarım s3 de yok maalesef sony nin çıkarmış olduğu en iyi telefon diyip durdu adam ama nedense hiçbir satıcı ne teknosa ne vatan hiçbiri sony tavsiye etmiyorlar![]()
bişey kaybetmiş değilsineyvallah...Evet S2 yi satıp Sony i almakla iyi yapmışsınHayırlı Olsun güle güle kullan
![]()

sen de olmasan kim bana moral verecek
evet genelde insanlar s3'ün tasarımını beğenmiyor. fakat tasarım diyosan sonybişey kaybetmiş değilsin


Kamerası birazdaha iyi olabilirdi ve Nokia lardaki gibi kenarda kamera tuşuda iyi olurdu
Diğer telefonum C7 mesela onda mesaj gelince home tuşu yanıp sönüyordu Watssapp mesajlarında kırmızı yanıyordu
onun gibi olsa süper olurdu Hafıza konusundada sıkıntılarım var telefonun hafızası dolu ve root atamadım :S Uygulamaları hafıza kartına yükleyemiyorum!!
evet genelde insanlar s3'ün tasarımını beğenmiyor. fakat tasarım diyosan sonybişey kaybetmiş değilsin
hocam sende başlama şimdi![]()

Hocam ion için de subat ayında gelecek diyorlar ama kız gibi tasarımı var jb bahane tasarım sahane![]()

git ion'u muslukta yıkayarak sevin

Valla onu bilmemde kahverengi s3 cok cok guzel.
kullananlar ne demek istediğimi anlamıştırlar aynı şey note 2,onex ve one x + içinde geçerliRica ederim
S3 Mini yi seviyorum ya biraz eksikleri var ama yinede güzel ve kibar bir telefonKamerası birazdaha iyi olabilirdi ve Nokia lardaki gibi kenarda kamera tuşuda iyi olurdu
Diğer telefonum C7 mesela onda mesaj gelince home tuşu yanıp sönüyordu Watssapp mesajlarında kırmızı yanıyordu
onun gibi olsa süper olurdu Hafıza konusundada sıkıntılarım var telefonun hafızası dolu ve root atamadım :S Uygulamaları hafıza kartına yükleyemiyorum!!

s3 le arasında fark olmayacak diyorsun popup play konusunda sıkıntılıyım ama s3 ün ekranı geniş olduğu için rahat kullanılır ya s2 de bence aynı rahatlığı vermeyebilir yine de s2 yle tıpatıp aynı yeni bir rom geleceğinden haberim yoktu
ben jelly bean'ı demek istemedim,samsung s2'ye 4.1.2 ile s3'teki arayüzün neredeyse birebir aynısını sunacak ki şuanda sızıntı romlar var kardeşimin s2'sinde yüklü hiçbir sıkıntısıda yok sanırım bu güncelleme s2'nin aldığı son güncellemeler arasında yer alacak çünkü samsung s2 plus diye bir saçmalık çıkarttı normal s2 daha güçlü
[video=youtube;tqObCL_Rcto]http://www.youtube.com/watch?v=tqObCL_Rcto[/video]
video'yu izlerken hüngür hüngür ağlagit ion'u muslukta yıkayarak sevin
![]()
- - - Eklendi - - -
orası biraz zevk işi,ben ilk çıktığında Çakıl mavisi istemiştim yanlışlıkla beyazını almışlar eyvallah dedim sonra çakıl mavisini elime bir aldım baktım iyiki beyaz almışlar dedim sonra bildiğin gibi yeni renk çeşitleri geldi sonradan onların içindede Titanyum Gri çok hoşuma gitti Türkcell bayisinde baktım öyle resimlerde görüldüğü gibi durmuyor s3 dediğin beyaz olurkullananlar ne demek istediğimi anlamıştırlar aynı şey note 2,onex ve one x + içinde geçerli
- - - Eklendi - - -
kamera ve kamera tuşuna ilk başlarda bende uyuz olmuştum sonradan alıştım,home tuşu yerine ayrı bir bildirim ledi koymuşlarya o bence daha iyi olmuş![]()



teşekkürler hocam ama yanında ne ram dan ne işlemciden anlayan bir annen olursa inan hiçbir güç kararını değiştiremez
Tabi senin kararın saygı duymak lazım hayırlı olsun güle güle kullan![]()

beğendiysen senin adına sevindimRica ederim
S3 Mini yi seviyorum ya biraz eksikleri var ama yinede güzel ve kibar bir telefonKamerası birazdaha iyi olabilirdi ve Nokia lardaki gibi kenarda kamera tuşuda iyi olurdu
Diğer telefonum C7 mesela onda mesaj gelince home tuşu yanıp sönüyordu Watssapp mesajlarında kırmızı yanıyordu
onun gibi olsa süper olurdu Hafıza konusundada sıkıntılarım var telefonun hafızası dolu ve root atamadım :S Uygulamaları hafıza kartına yükleyemiyorum!!
Kılıfa bakbir tane silikon kılıf buldum tasarımı yakıyor

kılıf güzelmişs3 le arasında fark olmayacak diyorsun popup play konusunda sıkıntılıyım ama s3 ün ekranı geniş olduğu için rahat kullanılır ya s2 de bence aynı rahatlığı vermeyebilir yine de s2 yle tıpatıp aynı yeni bir rom geleceğinden haberim yoktu
bence doğru söylüyorsun birkaç şeyi daha kaçırdım
ion u muslukta yıkama fikri gayet cazip geldi malum ekran habire yağlanıyor
- - - Eklendi - - -
teşekkürler hocam ama yanında ne ram dan ne işlemciden anlayan bir annen olursa inan hiçbir güç kararını değiştiremez
- - - Eklendi - - -
beğendiysen senin adına sevindim
inan şarj sorunu dışında telefonla hiçbir problemim yok
bir tane silikon kılıf buldum tasarımı yakıyor

xperia z'yi bekleseydin kat ve kat mantıklıydı saymışsın o kadar parta en fazla 100- 200 lira daha koyardın piyasada bu rekabet varken fiyatın çok olacağınıda sanmıyodum ama herkez nasibini yer ne yapıcan![]()
Adam haklı beyler dağılınEn az 2000 lira olacak ki avrupada bile 650 euro o telefon. 100-200 değil 500-600 deseydin yeriydi. Ve her çıkacak telefonu bekleseydik kimse hiç birşey alamazdi...

s3 le arasında fark olmayacak diyorsun popup play konusunda sıkıntılıyım ama s3 ün ekranı geniş olduğu için rahat kullanılır ya s2 de bence aynı rahatlığı vermeyebilir yine de s2 yle tıpatıp aynı yeni bir rom geleceğinden haberim yoktu
bence doğru söylüyorsun birkaç şeyi daha kaçırdım
ion u muslukta yıkama fikri gayet cazip geldi malum ekran habire yağlanıyor
- - - Eklendi - - -
teşekkürler hocam ama yanında ne ram dan ne işlemciden anlayan bir annen olursa inan hiçbir güç kararını değiştiremez
- - - Eklendi - - -
beğendiysen senin adına sevindim
inan şarj sorunu dışında telefonla hiçbir problemim yok
bir tane silikon kılıf buldum tasarımı yakıyor



eyv hocam demin parkta yanımdan kızlar geçiyordu soktum telefonu çeşmenin iç.ine kızlar napıyorsun sen bozacaksın dediler
ekran konusunda bence çokta ufak kalmıyor tabi bi note 2 veya s3 gibi değil ama sonuç olarak geliyor mu ? geliyor
bence o yüzden hata yaptın ama ion daha güçlü bir cihaz o yüzden sevinebilir ve bir kez daha telefonunu muslukta yıkayabilirsin
- - - Eklendi - - -
bu kılıfın aynısından arkadaşımın ARC S'inde var la![]()
: 
eyv hocam demin parkta yanımdan kızlar geçiyordu soktum telefonu çeşmenin iç.ine kızlar napıyorsun sen bozacaksın dediler
-hayır bozmam:
-vay canına deyip döndüler
kızlardan sonra tel baya sırılsıklamdı ilk 30 saNiye açamamıştım kendimi çimlere attım ya allah ya bismillah deyip açtım
o gün bu gündür teli çeşmede yıkamıyom![]()

Kim Ne Derse Desin Nokıa Lumia 920 En Çok Dikkat Çeken Telefon![]()

