S2 yi sattım iyi mi yAPTIM

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
uguro

uguro

Üye
Evet S2 yi satıp Sony i almakla iyi yapmışsın :D Hayırlı Olsun güle güle kullan :oke:
 


enterneoll

enterneoll

Üye
ama ion daki tasarım s3 de yok maalesef sony nin çıkarmış olduğu en iyi telefon diyip durdu adam ama nedense hiçbir satıcı ne teknosa ne vatan hiçbiri sony tavsiye etmiyorlar :)

evet genelde insanlar s3'ün tasarımını beğenmiyor. fakat tasarım diyosan sony :) bişey kaybetmiş değilsin
 
uguro

uguro

Üye
Rica ederim:oke:
S3 Mini yi seviyorum ya biraz eksikleri var ama yinede güzel ve kibar bir telefon :oke: Kamerası birazdaha iyi olabilirdi ve Nokia lardaki gibi kenarda kamera tuşuda iyi olurdu :D Diğer telefonum C7 mesela onda mesaj gelince home tuşu yanıp sönüyordu Watssapp mesajlarında kırmızı yanıyordu :D onun gibi olsa süper olurdu Hafıza konusundada sıkıntılarım var telefonun hafızası dolu ve root atamadım :S Uygulamaları hafıza kartına yükleyemiyorum!!
 
  • Beğen
Tepkiler: avcitalip
avcitalip

avcitalip

Üye
Hocam ion için de subat ayında gelecek diyorlar ama kız gibi tasarımı var jb bahane tasarım sahane :)

ben jelly bean'ı demek istemedim,samsung s2'ye 4.1.2 ile s3'teki arayüzün neredeyse birebir aynısını sunacak ki şuanda sızıntı romlar var kardeşimin s2'sinde yüklü hiçbir sıkıntısıda yok sanırım bu güncelleme s2'nin aldığı son güncellemeler arasında yer alacak çünkü samsung s2 plus diye bir saçmalık çıkarttı normal s2 daha güçlü :evet:

[video=youtube;tqObCL_Rcto]http://www.youtube.com/watch?v=tqObCL_Rcto[/video]

video'yu izlerken hüngür hüngür ağla :ağlarım: git ion'u muslukta yıkayarak sevin :ehe :kop2:


- - - Eklendi - - -

Valla onu bilmemde kahverengi s3 cok cok guzel.

orası biraz zevk işi,ben ilk çıktığında Çakıl mavisi istemiştim yanlışlıkla beyazını almışlar eyvallah dedim sonra çakıl mavisini elime bir aldım baktım iyiki beyaz almışlar dedim sonra bildiğin gibi yeni renk çeşitleri geldi sonradan onların içindede Titanyum Gri çok hoşuma gitti Türkcell bayisinde baktım öyle resimlerde görüldüğü gibi durmuyor s3 dediğin beyaz olur :evet: kullananlar ne demek istediğimi anlamıştırlar aynı şey note 2,onex ve one x + içinde geçerli


- - - Eklendi - - -

Rica ederim:oke:
S3 Mini yi seviyorum ya biraz eksikleri var ama yinede güzel ve kibar bir telefon :oke: Kamerası birazdaha iyi olabilirdi ve Nokia lardaki gibi kenarda kamera tuşuda iyi olurdu :D Diğer telefonum C7 mesela onda mesaj gelince home tuşu yanıp sönüyordu Watssapp mesajlarında kırmızı yanıyordu :D onun gibi olsa süper olurdu Hafıza konusundada sıkıntılarım var telefonun hafızası dolu ve root atamadım :S Uygulamaları hafıza kartına yükleyemiyorum!!

kamera ve kamera tuşuna ilk başlarda bende uyuz olmuştum sonradan alıştım,home tuşu yerine ayrı bir bildirim ledi koymuşlarya o bence daha iyi olmuş :evet:
 
hasanistan

hasanistan

Üye
    Konu Sahibi


ben jelly bean'ı demek istemedim,samsung s2'ye 4.1.2 ile s3'teki arayüzün neredeyse birebir aynısını sunacak ki şuanda sızıntı romlar var kardeşimin s2'sinde yüklü hiçbir sıkıntısıda yok sanırım bu güncelleme s2'nin aldığı son güncellemeler arasında yer alacak çünkü samsung s2 plus diye bir saçmalık çıkarttı normal s2 daha güçlü :evet:

[video=youtube;tqObCL_Rcto]http://www.youtube.com/watch?v=tqObCL_Rcto[/video]

video'yu izlerken hüngür hüngür ağla :ağlarım: git ion'u muslukta yıkayarak sevin :ehe :kop2:


- - - Eklendi - - -



orası biraz zevk işi,ben ilk çıktığında Çakıl mavisi istemiştim yanlışlıkla beyazını almışlar eyvallah dedim sonra çakıl mavisini elime bir aldım baktım iyiki beyaz almışlar dedim sonra bildiğin gibi yeni renk çeşitleri geldi sonradan onların içindede Titanyum Gri çok hoşuma gitti Türkcell bayisinde baktım öyle resimlerde görüldüğü gibi durmuyor s3 dediğin beyaz olur :evet: kullananlar ne demek istediğimi anlamıştırlar aynı şey note 2,onex ve one x + içinde geçerli


- - - Eklendi - - -



kamera ve kamera tuşuna ilk başlarda bende uyuz olmuştum sonradan alıştım,home tuşu yerine ayrı bir bildirim ledi koymuşlarya o bence daha iyi olmuş :evet:
s3 le arasında fark olmayacak diyorsun popup play konusunda sıkıntılıyım ama s3 ün ekranı geniş olduğu için rahat kullanılır ya s2 de bence aynı rahatlığı vermeyebilir yine de s2 yle tıpatıp aynı yeni bir rom geleceğinden haberim yoktu :(
bence doğru söylüyorsun birkaç şeyi daha kaçırdım :)
ion u muslukta yıkama fikri gayet cazip geldi malum ekran habire yağlanıyor :D

- - - Eklendi - - -



Tabi senin kararın saygı duymak lazım hayırlı olsun güle güle kullan :)
teşekkürler hocam ama yanında ne ram dan ne işlemciden anlayan bir annen olursa inan hiçbir güç kararını değiştiremez :D

- - - Eklendi - - -

Rica ederim:oke:
S3 Mini yi seviyorum ya biraz eksikleri var ama yinede güzel ve kibar bir telefon :oke: Kamerası birazdaha iyi olabilirdi ve Nokia lardaki gibi kenarda kamera tuşuda iyi olurdu :D Diğer telefonum C7 mesela onda mesaj gelince home tuşu yanıp sönüyordu Watssapp mesajlarında kırmızı yanıyordu :D onun gibi olsa süper olurdu Hafıza konusundada sıkıntılarım var telefonun hafızası dolu ve root atamadım :S Uygulamaları hafıza kartına yükleyemiyorum!!
beğendiysen senin adına sevindim
inan şarj sorunu dışında telefonla hiçbir problemim yok
bir tane silikon kılıf buldum tasarımı yakıyor
 
erhank98

erhank98

Üye
s3 le arasında fark olmayacak diyorsun popup play konusunda sıkıntılıyım ama s3 ün ekranı geniş olduğu için rahat kullanılır ya s2 de bence aynı rahatlığı vermeyebilir yine de s2 yle tıpatıp aynı yeni bir rom geleceğinden haberim yoktu :(
bence doğru söylüyorsun birkaç şeyi daha kaçırdım :)
ion u muslukta yıkama fikri gayet cazip geldi malum ekran habire yağlanıyor :D

- - - Eklendi - - -


teşekkürler hocam ama yanında ne ram dan ne işlemciden anlayan bir annen olursa inan hiçbir güç kararını değiştiremez :D

- - - Eklendi - - -


beğendiysen senin adına sevindim
inan şarj sorunu dışında telefonla hiçbir problemim yok
bir tane silikon kılıf buldum tasarımı yakıyor
kılıf güzelmiş
arkadaşlar bu arada bana bir kılıf önerin telefonum galaxy s2
güzel şık bir kılıf varmı acaba, şık dediysek pırlantalı felan değil geçen bir telefoncu önerdi kafayı geçirecektim :D
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
xperia z'yi bekleseydin kat ve kat mantıklıydı saymışsın o kadar parta en fazla 100- 200 lira daha koyardın piyasada bu rekabet varken fiyatın çok olacağınıda sanmıyodum ama herkez nasibini yer ne yapıcan :D
 

furkey

Üye
xperia z'yi bekleseydin kat ve kat mantıklıydı saymışsın o kadar parta en fazla 100- 200 lira daha koyardın piyasada bu rekabet varken fiyatın çok olacağınıda sanmıyodum ama herkez nasibini yer ne yapıcan :D

En az 2000 lira olacak ki avrupada bile 650 euro o telefon. 100-200 değil 500-600 deseydin yeriydi. Ve her çıkacak telefonu bekleseydik kimse hiç birşey alamazdi...
 
hasanistan

hasanistan

Üye
    Konu Sahibi
En az 2000 lira olacak ki avrupada bile 650 euro o telefon. 100-200 değil 500-600 deseydin yeriydi. Ve her çıkacak telefonu bekleseydik kimse hiç birşey alamazdi...
Adam haklı beyler dağılın
Edit: :D
 
avcitalip

avcitalip

Üye
s3 le arasında fark olmayacak diyorsun popup play konusunda sıkıntılıyım ama s3 ün ekranı geniş olduğu için rahat kullanılır ya s2 de bence aynı rahatlığı vermeyebilir yine de s2 yle tıpatıp aynı yeni bir rom geleceğinden haberim yoktu :(
bence doğru söylüyorsun birkaç şeyi daha kaçırdım :)
ion u muslukta yıkama fikri gayet cazip geldi malum ekran habire yağlanıyor :D

- - - Eklendi - - -


teşekkürler hocam ama yanında ne ram dan ne işlemciden anlayan bir annen olursa inan hiçbir güç kararını değiştiremez :D

- - - Eklendi - - -


beğendiysen senin adına sevindim
inan şarj sorunu dışında telefonla hiçbir problemim yok
bir tane silikon kılıf buldum tasarımı yakıyor

ekran konusunda bence çokta ufak kalmıyor tabi bi note 2 veya s3 gibi değil ama sonuç olarak geliyor mu ? geliyor :)

bence o yüzden hata yaptın ama ion daha güçlü bir cihaz o yüzden sevinebilir ve bir kez daha telefonunu muslukta yıkayabilirsin :ehe


- - - Eklendi - - -

bu kılıfın aynısından arkadaşımın ARC S'inde var la :D
 
hasanistan

hasanistan

Üye
    Konu Sahibi


ekran konusunda bence çokta ufak kalmıyor tabi bi note 2 veya s3 gibi değil ama sonuç olarak geliyor mu ? geliyor :)

bence o yüzden hata yaptın ama ion daha güçlü bir cihaz o yüzden sevinebilir ve bir kez daha telefonunu muslukta yıkayabilirsin :ehe


- - - Eklendi - - -

bu kılıfın aynısından arkadaşımın ARC S'inde var la :D
eyv hocam demin parkta yanımdan kızlar geçiyordu soktum telefonu çeşmenin iç.ine kızlar napıyorsun sen bozacaksın dediler
-hayır bozmam :cool:
-vay canına deyip döndüler
kızlardan sonra tel baya sırılsıklamdı ilk 30 saNiye açamamıştım kendimi çimlere attım ya allah ya bismillah deyip açtım
o gün bu gündür teli çeşmede yıkamıyom :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Xelord
Xelord

Xelord

Üye
eyv hocam demin parkta yanımdan kızlar geçiyordu soktum telefonu çeşmenin iç.ine kızlar napıyorsun sen bozacaksın dediler
-hayır bozmam :cool:
-vay canına deyip döndüler
kızlardan sonra tel baya sırılsıklamdı ilk 30 saNiye açamamıştım kendimi çimlere attım ya allah ya bismillah deyip açtım
o gün bu gündür teli çeşmede yıkamıyom :D

Hasta hasta güldürdün beni :D
 
  • Beğen
Tepkiler: hasanistan
PremiumWork

PremiumWork

Üye
Hayırlı olsun...
 
KinG Tornado

KinG Tornado

Üye
Kim Ne Derse Desin Nokıa Lumia 920 En Çok Dikkat Çeken Telefon:ünlem:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt