OmerAslantas
Üye
S2 OMEGA ROM 19.2 Kapanıyor [YARDIM]
arkadaslar merhaba. omega v19.2 ROM yükledim. temiz kurulum yaptım aslında (kernel temizleme scripti kullandım ve wipe yapıp oyle yükledim.
telefon gayet iyi çalışıyor ama iki üç günde bir gece telefonu kapattığımda sabaha telefon açılmıyor. restire yapıyorum ancak kendine geliyor.
bu sorunu yaşayan veya çözümünü bilen arkadaş varsa yardımcı olursanız sevinirim.
telefon gayet iyi çalışıyor ama iki üç günde bir gece telefonu kapattığımda sabaha telefon açılmıyor. restire yapıyorum ancak kendine geliyor.
bu sorunu yaşayan veya çözümünü bilen arkadaş varsa yardımcı olursanız sevinirim.
