S2 OMEGA ROM 19.2 Kapanıyor [YARDIM]

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
OmerAslantas

OmerAslantas

Üye
    Konu Sahibi
S2 OMEGA ROM 19.2 Kapanıyor [YARDIM]
arkadaslar merhaba. omega v19.2 ROM yükledim. temiz kurulum yaptım aslında (kernel temizleme scripti kullandım ve wipe yapıp oyle yükledim.
telefon gayet iyi çalışıyor ama iki üç günde bir gece telefonu kapattığımda sabaha telefon açılmıyor. restire yapıyorum ancak kendine geliyor.
bu sorunu yaşayan veya çözümünü bilen arkadaş varsa yardımcı olursanız sevinirim.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt