serinaga
Üye
S^3 e-mail 3G bağlantı sorunu hk.
Eller gider Mersin'e ben gider tersine 
YAW arkadaşlar S^3 e-mail yapılandırdım 4 adet. MMail for exchance ayarlarını yaptım ve gayet güzel çalışıyor ve her türlü bağlantıyı yapıyor, sorunsuz çalışıyor. Amaaaa gmail, hotmail ve ovi mail'de tanımladım cihaza. Wi-Fi de sorun yok, gayet güzel çalışıyor hepsi de ... Amaaaa ! Wi-Fi olmayan bir yerde 3G üzerinden bağlantıyı kuruyor Lakin mail for exchange dışında diğerleri senkronize olamıyor
Çoğu kişinin yapamadığı mail for exchange'i sorunsuz kullanırken ötekilerin bu durumunu çok karşılaştırdım ve karıştırdım, lakin işin içinden çıkamadım, YAW 3G'den bağlantı olayını nassı halledebilirim kullanan birileri varsa ayarları bi karşılaştırsak Kafayı Yiycem yoksa 

YAW arkadaşlar S^3 e-mail yapılandırdım 4 adet. MMail for exchance ayarlarını yaptım ve gayet güzel çalışıyor ve her türlü bağlantıyı yapıyor, sorunsuz çalışıyor. Amaaaa gmail, hotmail ve ovi mail'de tanımladım cihaza. Wi-Fi de sorun yok, gayet güzel çalışıyor hepsi de ... Amaaaa ! Wi-Fi olmayan bir yerde 3G üzerinden bağlantıyı kuruyor Lakin mail for exchange dışında diğerleri senkronize olamıyor
Çoğu kişinin yapamadığı mail for exchange'i sorunsuz kullanırken ötekilerin bu durumunu çok karşılaştırdım ve karıştırdım, lakin işin içinden çıkamadım, YAW 3G'den bağlantı olayını nassı halledebilirim kullanan birileri varsa ayarları bi karşılaştırsak Kafayı Yiycem yoksa 


