S^3 e-mail 3G bağlantı sorunu hk.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
serinaga

serinaga

Üye
    Konu Sahibi
S^3 e-mail 3G bağlantı sorunu hk.
Eller gider Mersin'e ben gider tersine :angry:
YAW arkadaşlar S^3 e-mail yapılandırdım 4 adet. MMail for exchance ayarlarını yaptım ve gayet güzel çalışıyor ve her türlü bağlantıyı yapıyor, sorunsuz çalışıyor. Amaaaa gmail, hotmail ve ovi mail'de tanımladım cihaza. Wi-Fi de sorun yok, gayet güzel çalışıyor hepsi de ... Amaaaa ! Wi-Fi olmayan bir yerde 3G üzerinden bağlantıyı kuruyor Lakin mail for exchange dışında diğerleri senkronize olamıyor :off: Çoğu kişinin yapamadığı mail for exchange'i sorunsuz kullanırken ötekilerin bu durumunu çok karşılaştırdım ve karıştırdım, lakin işin içinden çıkamadım, YAW 3G'den bağlantı olayını nassı halledebilirim kullanan birileri varsa ayarları bi karşılaştırsak Kafayı Yiycem yoksa :hmmm
 


serinaga

serinaga

Üye
    Konu Sahibi
ARKADAŞLAR 12 kişi bakmış konuyu, hiç mi bilen yok e-mail 3,5G Bağlantı Ayarlarını YAW ? ACİL Yardım Wallaaaa ! :vur
 
serinaga

serinaga

Üye
    Konu Sahibi
YAW yokmu koca forumda bu konuyu bilen ? :angry:
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Bağlantı ayarlarındaki 'kendi ülkenizde veri kullanımı' seçeneği otomatik mi?
 
serinaga

serinaga

Üye
    Konu Sahibi
Bağlantı ayarlarındaki 'kendi ülkenizde veri kullanımı' seçeneği otomatik mi?

ÜSTAD manuel'de olsa otomatik'te olsa ben halen bu sorunu çözemedim. Hatta Handywii yükledim çözüm olur mu diye olmuyor. Diğer tüm pro. larda sorun yok, ama g-mail, hotmail ve ovi-mail de naaptıysam 3,5 G'den senkronize yaptıramıyorum. Wi-fi bulduğu bir yerde kendiliğinden senkronize yapıyor, ama neden 3,5 G olmuyor şaştım ben bu işe. Ama vazgeçmek yoook, halen araştırıp, karıştırıyorum ... :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt